-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Hihi, räknade nu och var inte back för februari ändå! Två raka plusmånader! Att det sen blev 48 euro plus efter RB på totalt 13k händer är en annan femma Visste inte att jag var plus för månaden när jag satte mig och spelade NL400 igår, hade jag vetat det hade jag nog stått över Den sämre volymen vet jag är pga att det varit utgång varje lördag. Eftersom jag inte kan spela bakis så innebär det att alla lördagar och söndagar varit spelfria dagar, och två dagar utan spel är ofta nog för att jag ska komma ur rutinen att spela och tappa suget totalt igen. Flera av lördagarna har jag suttit på förfest och tänkt på hur sugen jag varit på att spela poker. Sen har jag tvingat in några sessioner under veckan och lagom tills det blivit lördag igen jobbat upp ett spelsug för att då paja det. Som sagt, skärpning i mars! Önskar att man fortfarande tyckte pokern var kul och inte hade världens sämsta varianstålighet, fan vad man hade grindat då...
-
Tror jag fattar då. Inte för att jag tänkt skita i räkningar eller så
-
+1 faktiskt
-
Jag har inte koll på detta, får man mer tid ett betala efter att inkasso meddelat kronofogden innan man slutligen av kronofogden får en betalningsanmärkning? Och det är den som man inte kan få bort? Bra att det löste sig iaf.
-
Lol, Donald Cerrone "lattjar" på en sparring med nån ung rookie
-
Alla i Team Microvåg backade i februari. Firades med en öl och en cigg (jag stod över ölen och ciggen) på balkongen 02 inatt. Det går bra nu, kompis det går bra nu Snart är det dock lördag och vi kommer ha det så jävla kul att det inte kommer gå att beskriva. Jag ska göra mitt yttersta för att komma ihåg att ta några bilder men jag lovar inget
-
Ah fick för mig att man inte kunde öppna den förrän man hade tre stjärnor på alla andra på extreme. Du menar Joker Baron IV?
-
Menar du att du hade fått en betalningsanmärkning som sen drogs tillbaka i efterhand?
-
Haha jag älskar sexton
-
Tog ett "skott" på €NL400, förlorade en 1350-pott. Kul kul. Backade något inköp för sessionen bara iaf. Ganska säker på att månaden slutar lillback men jag tror inte det bör vara så farligt. Jag ska försöka hålla mig från NL400 ett tag till egentligen men är det jättevärde igen kommer jag nog spela några händer. Tänkte hårdgrinda imorrn och på fredag, sen blir det nog någon dryg vecka med väldigt lite poker anar jag. Efter det är det garanterat massa spel som gäller mars ut. Tror ViktorH har samma planer vilket underlättar enormt eftersom det är svårt att hålla sig hemma och grinda annars när man har en sådan festare av rang i huset.
-
Tycker du dricker jävligt dåligt för att vara alkoholist.
-
Du har fel helt enkelt. Klart han ska köpa ett biljardbord! Var inte en sån jävla party pooper bara för att du suger på biljard själv.
-
Kommer låta dryg nu men jag bjuder på det: lol.
-
När du lägger upp det sådär tror jag att jag avstår från att kolla upp honom faktiskt
-
Hahaha fyfan, 3,7 miljoner visningar på en snubbe som blåser ut ett ägg Youtube
-
Ronda Rousey "I am really scared of getting camel toe on national television. That just scares the crap out of me. If you notice, I’m constantly pulling my pants down when I fight, because those are some tight little spandex shorts. I just have this phobia that I’m going to get camel toe when I fight, and I’m constantly pulling my pants down. That’s really the only thing I’m scared of: [Laughs.] Broadcasted camel toe.”
-
Tyckte det var jävligt snyggt sådär som på bilden men det är ju bara en smakfråga, kvittar nog vilken färg det är för spelets skull. Personligen skulle jag definitivt köra full storlek på bordet om jag hade plats till det och inte brydde mig om prisskillnaden. Men då har jag också spelat rätt mycket biljard i mina dagar och hatar "bar size". Är det tänkt som en cool förfestgrej eller för att lattja med lite polare ibland räcker den mindre varianten. Om du är aningen mer seriös och vill bli lite bättre är det inget snack om att du "måste" köpa full storlek. Chanserna att jag kommer förbi nästa gång det bjuds på stuga ökar markant med ett fullstorlek, det måste ju också tas med i beräkningarna
-
Det är ju för fan precis det han behöver när nya puckon om och om igen tar för givet att det är skattefritt och vägrar lyssna på argumenten Affe har. Speciellt när Pokerstars själva är så konsekventa med att vägra ge ut information som kan hjälpa både deras ståndpunkt och massor av pokerspelare. Att de fortsätter hävda att det garanterat är skattefritt när det är såpass uppenbart som det är att det inte går att veta detta är riktigt dåligt. Att Affe orkar fortsätta vara så hjälpsam när folk vägrar fatta är en helt annan fråga och det övergår mitt förstånd.
-
Nä inte samma saker, du komplementerade snarare väldigt bra med din insikt Låter helt klart som det är logiskt att narkotikaklassa DMAA. Däremot känns det rätt märkligt att det blivit så hypat i träningssammanhang.
-
Ingen skrev det, jag ville bara ha en tripprapport. Jag är alltid snäll, jag håller på United.
-
Jaha varför sa ingen direkt att han hette Jemide i efternamn, hyfsat säker på att den här mannen är hans brorsa Förklarar saken.
-
Ganska säker på att han även tränar antingen MMA/BJJ/SW mtp att han körde en "arm in guillotine" och lyfte upp gladiatorn där ett tag
-
Jo folk använder tydligen det rent som någon slags drog. Jag har som sagt inte provat själv och inte känt skillnad mellan PWO med det jämfört med utan men det verkar rätt klart att det faktiskt är bra tryck. Känns som man kan förstå att det blir klassat då iaf.
-
Jag har aldrig testat extasy
