UFC-galan var svinbra bara så ni vet!!
9-10 kilo är jättevanligt men Alves har alltid bantat mycket, han är riktigt biffig. Det är i princip nollade kolhydrater på slutet av bantningen så kroppen är helt slut på glykogen. Sen är det även en massa vatten som dem bastar och svettas ut, många ligger även i ett saltbad med något slags salt som suger ut ännu mer vatten ur kroppen.
Men ändå, det är helt sjukt med TRETTON kilo.