Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Homeland började skitbra och slutade skitbra. Några dåliga avsnitt där i mitten bara. Det påminde litegrann om Rubicon om du inte sett den serien.
  2. Marcello som vann sin match gick en fin match för 6-7 år sen för övrigt
  3. Tycker det blir opersonligt med så många matcher i rad med fighters man inte har någon som helst koll på. Dock levererade matcherna mer än någonsin typ men konstigt vore det annars när det bara är EN enda rond... Börjar tröttna på konceptet men förhoppningsvis ändrar dem om ännu mer nu när dem är hos FOX. Tror coacherna kommer gå varandra på nerverna rätt bra iaf, alltid nåt
  4. Erhm exakt vafan gjorde ni inne på stället för att det skulle kunna vara olagligt? Btw... TOP OF THE LEAGUE!!!!!!!!!!!!!!!!
  5. Jag är faktiskt rätt säker på att gränsen är nådd då Men jag tror båda kör ett sista år nästa säsong.
  6. Håller med om allt kom jag på... Även om City hade vunnit igår hade jag hållt det som en svag fördel United just mtp den stora stora skillnaden i våra kvarvarande spelscheman. Nu ser jag det som en rätt stor edge åt vårt håll. Vi har vunnit utan att spela bra nu några matcher som du säger och igår var ett hyfsat steg framåt spelmässigt så jag tror vi kommer peaka formen igen nu och hålla den resten av säsongen. Jag tror det har hjälpt mycket att varken ha FA-cupen eller CL att tänka på, Europa League har vi ju vilat rätt många från. Tror inte heller City kommer orka riktigt, dessutom tror jag faktiskt det är dålig timing att möta Chelsea nu Det ska bli spännande att se uppställningen mot Bilbao. Jag är inte säker på att Fergie satsar stenhårt på att vända där, skulle inte alls bli förvånad om vi "offrar" den matchen och satsar 100% av vårt fokus på PL nu när det ser ut som det gör där. Instämmer om Pogba, mina tvivel släppte helt när han fick mycket speltid igår! Han har sett helt sjukt lovande ut med så det känns underbart om han stannar. Cleverley+Pogba dominanter på innermittfältet säsongen 2013-2014? :mrgreen:
  7. Riktigt fint! Finns så många fantastiskt vackra melodier i dödsmetall-låtar som ingen fattar bara för att där är lite growl ovanpå...
  8. Hehehehe bra skit
  9. Läste bara "videodomare" och tog för givet att dem varit inblandade. Jag hatar hockey alltså
  10. Haha är det inte typ mer regel än undantag att videodomarna i elitserien klantar sig? Känns som det hänt ett antal gånger nu?
  11. Hatar hon pengar?
  12. Så jävla gott!!!!!!! Swansea FTW!! On top of the league baby :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  13. Han blev snuskigt ägd av Hart, måste ge Hard credit för det ändå Först psykar han och skriker i typ 30 sekunder att snubben aldrig kommer göra mål på honom, sen står han bara helt stilla på mållinjen in i det sista och väntar ut straffläggaren som vek ner sig totalt. Tror du får rätt, 4-0 ligger nära till hands! Skitkul att Pogba fick komma in!! Kan inte se annat än att det betyder att han kommer stanna. Framtidsnamn deluxe.
  14. Nöjd med 1-0 För jävla synd att inte Swansea kunde sätta sin straffjävel bara. City lär väl gneta hem 1-0 bara för det.
  15. Pokern är död
  16. Dålig känsla inför Uniteds match idag. Inte likt mig riktigt. Men det kan ju bero på att jag hade en bra känsla i torsdags och att vi då blev totalt utspelade...
  17. Hahaha, du nämner först mig personligen och sen när jag svarar påstår du att jag lägger mig i. Du är ju tillochmed dummare än jag trodde Det är iaf stor stor humor att du är så jävla kaxig när du är så jävla ful, liten och spinkig som du är Hade jag inte älskat Scholes kanske jag hade sagt något om vilken skabbig ursäkt för ginger du är också. OnT: Bra dagbok grabbar, jag hade missat det innan men kommer följa. Kan reka alla att sätta tönten zlib på ignore Vårda språket gossar, varning utdelad //Crappy
  18. Har bara en sak att säga. Detta är utom tävlan. Men ändå. Heja Norge!!!!!!
  19. Stämmer, men det var det du tänkte med din rap battle-ordlek
  20. Haha blev ju tvungen att kolla när du skrev så. Första bilden som kom upp hette "stekt tofu med kokta potatis och grönsaker" Bra read
  21. Lol, jävligt märkligt om du tror att något du har skrivit skulle ha provocerat mig Jag vet inte ens vem du är. Men du verkar tycka du är jättehäftig för att du sitter och är kaxig bakom din datorskärm. Berätta vem du är istället så kan vi prata om det.
  22. Något säger mig att det inte kommer hända
  23. Googlade bara "rubicon season 2?" och då kom det upp på några sidor att det blir en säsong till. Står inte ett skit på deras officiella hemsida. Många som undrar så även om dem inte gör en till borde det ju stå det klart och tydligt på hemsidan.
  24. Daaaaaaaamn då bara MÅSTE du ju se denna serie NU! Om det där stämmer kommer du tycka Rubicon är minst lika bra som jag tyckte Detta är supersmarta människor som klurar på löjligt svåra problem. Kan ju inte bli bättre.
×
×
  • Skapa nytt...