Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Ehh självklart menade jag sizen eftersom det var det som var frågan. Men ja, klart man piskar upp det lite extra med fickraketerna om fi synar allt preflop...
  2. BETTA TURNNNN!!!!!!!!!
  3. Haha cred, GL!
  4. Balans...
  5. Äsch, SF är också rätt tjock Dock inte lastgammal, den biten är det jag som står för i dagboken
  6. Nä man vet ju inte exakt vad som hänt, men jag kan lova med 100% säkerhet att om det var så att Overeem gav henne en rak höger eller nåt så hade han fått kicken ur UFC illa kvickt. Och det är nog jävligt sannolikt att han inte hade fått 90 dagars villkorlig dom i USA för en sån förseelse...
  7. Frågan är väl snarare varför du jämför dig själv med Blake och Usain Bolt
  8. Dessutom såg Milan helt jävla horribla ut Iaf i andra halvlek som jag kollade. Zlatan var urusel han med. Samtidigt ångar Juventus på. Känns lite som det blir första året på evigheter som Zlatan inte vinner ligan nu.
  9. HaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaHAHahHAHAHAHAAAAAAAAAAAAHahahahaaaaaaaaaalllOOOOOOOOOOOOOOOOOolllllllllllllllll :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  10. Det ska tydligen ha gått till så att han var ute och festade på en nattklubb, någon retarderad kvinna var riktigt störig, var "in his face" och vägrade ge sig. Om hon ville ha autograf och bilder eller vad vet jag inte men till sist tröttnade Overeem och puttade väck henne. Jag köper det rakt av. Den här historien hade varit helt enormt mycket större om han verkligen hade slått till en kvinna på en nattklubb. Detta gick ju nästan obemärkt förbi. Gissar att han puttade henne och hon var såpass full att hon inte kunde hålla balansen så hon fick skämmas och hämnades genom att polisanmäla honom.
  11. Well, inte sååå noga om det är jättefold eller enbart fold kanske
  12. Var e boxen??
  13. Pluuuuuuuuuuuuus.
  14. ++++++++++++
  15. Jättefold pre i första handen. Gränsfall river tror jag mot en så passiv fisk, men jag kan nog tänka mig raisefold till 50 typ. Jag har själv spelat för lite 200bb för att vara säker på hand två men jag skulle nog bara syna trebetet på flop. Känns som vi endast kommer få in det mot set eller NFD.
  16. Brock Lesnar var tillbaka i WWE redan i måndags förresten. Ryktas att han får fem mille dollz för ett år där med avslutning på nästa Wrestlemania. Kanske läge att hyra in Overeem nu också när han kommer bli avstängd från MMA ett tag :mrgreen: Rematch!!
  17. Looooooool så jävla episkt!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Tillochmed Citys egna ungdomar håller på United! http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2125570/Manchester-City-player-sorry-celebrating-United-win.html
  18. Bra val Hur mycket mint smakar den egentligen?
  19. Rätt jävla standard att så kallat "optinoja" till överdrift ja. Men just snabbverkande protein kring gympassen lär helt klart vara värt besväret. EAA har bevisats ge markant bättre effekt än vassle före gymträning medan det verkar vara mindre skillnad efteråt. Skulle man kunna märka skillnad genom att känna efter eller kolla sig i spegeln om man tog vassle innan och efter och sen bytte till EAA innan och efter? Självklart inte
  20. Avsevärt mindre dos EAA än vassle = ingen prisskillnad.
  21. Jag lutar åt att du blandar ihop EAA med något annat nu... Man får inte direkt en kick eller någon uppiggande effekt av EAA?
  22. Bara provat tre olika och det enda av dem jag inte fått spykänslor av är gymvaruhusets EAA FX. Numera även med kallvattenlösligt leucin. Men hur fan kan EAA sluta verka och hur skulle man känna det? Koffein lär väl vara det enda lagliga som är någorlunda i närheten?
×
×
  • Skapa nytt...