Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Mmm det har varit en period nu med domarinsatser långt utöver det vanliga. Varit riktigt sjukt stundtals. Skulle uppskatta om Young kunde stå på benen anyway. Rent krasst måste man dock konstatera att han är riktigt duktig på att filma, helt klart en av dem absolut bästa just nu.
  2. Jag gissar att jänkarna är rätt vana vid stora matcher med jänkare i main events. Och det är mer "mainstream" där än här gissar jag, dvs ration hardcore fans/"vanliga" var kanske bättre här. Sen måste man nog varit på ett flertal gånger för att kunna göra en korrekt jämförelse, svårt att höra tyvärr när man bara ser det på TV/dator. Men ja, Dana White rankade ju publiken topp 3 stämningsmässigt och nummer ett kunskapsmässigt så det ligger helt klart något i det! TUR det blev en så jävla trevlig och bra UFC-fest här hos oss iaf, det vägde upp jättemycket av min tilt över att inte vara där
  3. Done
  4. Hm wtf, som räknas till rankingen?! Hoppas jag verkligen inte dem gör...Santa Pack var för fan eller eller två nya tomtar att köra som för 15 spänn.
  5. Ikväll smäller det! UFC i Globen går av stapeln. Jag önskar att jag var där men sjukt nog har jag fått minst 2 polare att komma hit till Harmyntan ikväll och kolla på galan med ett gäng kalla öl i högsta hugg. Kommer bli fett. Tror jag ska slänga ihop ett litet system med bets på alla matcher och se om någon är sugen. Att betta på alla matcher på en UFC-gala är generellt en kass idé för övrigt. WAAAAAAAAAAR ALEX GUSTAFSSON!
  6. Ska du vara "good cop" som motvikt till rötäggen devalanSÄRiel och Crappy (inget att ändra i hans nick)?
  7. Hm var det inte bara 3 nya banor som dessutom var jättelätta? Det är inte nya banor som är segt, tvärtom. Däremot har jag tröttnat lite nu eftersom jag gått igenom alla banor utom dem på extreme igen för att putsa sekunder och i dem flesta fallen tiondelar. Ändå har man halkat ner till typ 20 på världsrankingen Gav Motoheroz en ny chans för bara några dagar sen men tycker kontrollen är ljusår från den på BB så jag fastnar inte alls för det. Sen föredrar jag personligen när man inte måste hålla på med uppgraderingar.
  8. Wow! "Med kolhydratrik mat smörjs därför glukosmotorn på bekostnad av fettmotorn. Detta gäller under träning såväl som i vila. Är detta en nackdel? Ja, självklart. Du lär din kropp att ständigt arbeta med sin raketmotor och att använde de begränsade glykogenlagren. Tanken är ju att raketmotorn bara ska användas när den verkligen behövs. Äter du kolhydratrik mat resulterar detta därför i att du behöver äta med jämna mellanrum för att reglera blodsockeret och du behöver konstant med energi när du tränar eller tävlar, eftersom du har en dålig kapacitet att använda fettmotorn."
  9. Racist IMO.
  10. Mmm har en fläktplatta som får ner den värsta värmen och är hyfsat tyst, känns som väl värda pengar.
  11. Pott är 155-ish. Jag kan gå ner till 120 men där går min gräns!
  12. Inte konstigt det blir så på turn när din trebetsize på flop är urusel Säg 130 så kan du pusha turn sen med gott samvete.
  13. Trodde du att jag åsyftade oseriösa studier bekostade av kosttillskottsbolagen själva?
  14. Fuck Shitty. Glory glory glory gloryyyy 8-) 8-) Dem stora vinnarna är United och Arsenal IMO.
  15. NU kommer du med en länk till träningslära... Helt klart intressant iaf. Jag lutar personligen åt teorin att kroppen jämnar ut det efterhand om man sen äter en ordentlig måltid. Möjligen äter man lite mer om man inte intog nåt proteinpulver. Men det finns massor av annan forskning som visar på stora effekter med.
  16. Haha sick! Lyssnade på några andra av deras låtar för första gången nu och tyckte jag hörde ett "RIP Starshine" eller såg nån sån kommentar på youtube
  17. Concrete jungle where dreams are made of.
  18. Får denna gamla klassiker på huvet VARJE gång jag ser denna dagbok. Roggan och Skurken
  19. Hehe jag veeet Men det finns bara dem dyraste kvar. 2k styck kostar dem. Betalade inte ens i närheten av det när jag kollade i London och det var ändå helt ok platser.
  20. Spyr inombords av att skriva det men +1..........
  21. Sitter och veeeeeeeeeeeeeeeeeelar om jag ska köpa biljetter till UFC......................................så löjligt mycket åt helvete för dyrt egentligen bara.
  22. Ergonomiskt = Evoluent Vertical Mouse. Helt underbar. Har för mig att jag tipsat dig om den innan Nån välkänd PF-profil var det iaf.
  23. Löjligt slag han avgjorde med...
×
×
  • Skapa nytt...