Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. United-City-Tottenham-Newcastle hade varit så jävla episkt
  2. Hehe, råkade misclickpusha JJ rakt in preflop en gång. En fi stekte hela timebanken, foldade och visade QQ
  3. Snittar nog strax under NL200 euro, spelar mellan NL100 och NL400 men inte så mycket 400 just nu. Slänger in lite SVS någon gång då och då, mest 5/10 där isf. Går lite småsegt men jag har inte spelat överdrivet mycket heller. Börjat komma igång så smått iaf.
  4. Haha åh fan va najs det hade varit med någon som lagat mat och även matar en när man spelar poker
  5. Facebook Majoriteten av mina statusuppdateringar på sistone har stått från diverse danska orter. Nu blev plötsligt även min reklam på danska! Vi är inte danskar i Skåne!!!
  6. Jag bor på ett
  7. Jag håller mig nog i HBG, men tack ändå...
  8. Mycket MMA här nu som vanligt men det är en duktig svensk med i Bellator imorrn samt ett fint main event mellan Eddie Alvarez och Shinya Aoki. Sen på lördag är det äntligen Evans vs Jones i UFC!! Fattig gala utöver den dock.
  9. Från konsert med Yes, braaaa skit.
  10. Gillart.
  11. heltok har du verkligen inte sett Bigger Faster Stronger?! Är ju en perfekt del där om hur kosttillskottsbolagen tar före/efter-bilder.
  12. "Har aldrig fått ett sånt fint kärleksfullt mess, så rörd & att vi båda känner samma är galet ♥ DU är underbar! Det var min dröm att finna dig & nu är du min verklighet ♥ Du gör mig redan till världens lyckligaste. Du är det gulligaste som finns & vi kommer få det awesome varje dag tillsammans :)" Gammal tjejkompis uppdatering på facebook om någon snubbe hon varit tillsammans med i typ två veckor. Tjena
  13. Förstår obv grunden men det bör väl finnas en mer exakt ratio än så för högst EV.
  14. Visst är vi! Men ska vi bli det en gång till önskar jag att vi ser till och höjer vår nivå väldigt fort!
  15. GL
  16. Snart ny stormatch i UFC...dessa videos är så underbara
  17. Utveckla för en n00b tack. Hur ska man betta?
  18. YES äntligen lite mer diskussion om LCHF här, det har jag saknat! Borde köra det själv så man kunde slippa det konstanta godissuget
  19. Tycker varken du eller Affe2000 ska "lägga ner". Uppmanar er tvärtom att fortsätta vara lite sådär lagom jobbiga
  20. Metaddict

    flugan

    CF med AQ där kanske inte är jäääättestandard heller...
  21. Kolla dig själv i spegeln...
  22. Kul för dig ju.
  23. Ehh...du var där??
×
×
  • Skapa nytt...