Kändes som det var helt över efter matchen senast ju. Sen kom man på att Newcastle är snuskigt bra hemma. Och Cissé i storform. Jobbigt att bli såhär hoppfull igen...vet inte ens än om jag kommer orka se City imorrn.
Men yes indeed, det blir helt klart samma bet på City. Freerollar kan man säga