Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Om man inte kan hitta Hajen är det man själv som är Hajen.
  2. Bosse Pettersson: SHUT. THE. FUCK. UP!!!!!!!!! Den enda som kan ge "Robban" Perlskog en match när det gäller efterblivenhet som fotbollskommentator.
  3. Kändes som det var helt över efter matchen senast ju. Sen kom man på att Newcastle är snuskigt bra hemma. Och Cissé i storform. Jobbigt att bli såhär hoppfull igen...vet inte ens än om jag kommer orka se City imorrn. Men yes indeed, det blir helt klart samma bet på City. Freerollar kan man säga
  4. UFC on Fox igen ikväll. Stört bra gala IMO. Let's get it on.
  5. Om man vill dega så lär det obv vara därför ja.
  6. Varför dega turn mot "överaggro donk"? Ogilla.
  7. Typ, syn?
  8. Nej. Det funkar inte så.
  9. Läser denna tråden enbart för att det är så kul att se vilken helt ny och revolutionerande bugg det har uppfunnits
  10. Samt att det även är svårt att fyrbeta i position HU.
  11. I ditt fall skulle jag ätit en extra stor måltid efter en sån dag. Du måste ju inte göra det speciellt fancy med tillskott eller ett kilo pasta. Ät lite mer av det du brukar, förutsatt att du äter hyfsat nyttigt i vanliga fall Du ville väl fortfarande ner i vikt?
  12. Magiska mål! Han skänker hopp åt ett sargat Unitedhjärta. Man kan ju bara önska att formen sitter kvar EN sketen match till
  13. Plussade du mer än Harmyntan i april?
  14. Wow, en bra version på trololo, sick
  15. This one goes out to fowran. Big ups.
  16. Metalocalypse hade premiär för säsong 4 igår. Best. Show. Ever.
  17. Avleda. Smärtan.
  18. Kul att du rekade mitt bet iaf.............................. Polarna verkade nu o-banga utgång plötsligt. Extra kul att man hållt igen med ölen bara för att ingen skulle ut. Fin valborg.
  19. Men seriöst, varför bryr man sig såhär mycket om ett jävla fotbollslag? Borde det inte vara helt jävla irrelevant? Är det för att livet är så jävla ointressant?
  20. Yay, jag vann 200 spänn på matchen... Kul att Etihad FC sitter i förarsätet iaf, en seger för fotbollen. Mer oljepengar åt folket!
  21. Hm... It is with great regret that we inform you that Purple Lounge has suspended its casino and poker services. We will be contacting individual players within the next 7 days. Many thanks Purple Lounge
  22. Hehe, vi på Harmyntan dömer ingen! Förutom extrema WT-brudar som slänger vin och mat på vårt golv då.
  23. Körde lite "insurance". 200 spänn satsade på City Så antingen är man euforisk över att United har enorm chans att vinna PL, eller så har man 4 "gratisöl" att trösta sig med ute Mvh Positivarn89
  24. Typ, fast minus pannband och emokompisar Hade taggat litegrann även inför att spåra ut ikväll efter matchen men så får man reda på att det verkar som alla polare bangar... Unitedförlust på detta så blir det ju en fantastisk valborg :roll: :roll:
  25. Så sent som förra året var det samma läge mot Chelsea. Då gjorde vi en fantastisk match och vann. REPRIS????????? Vinner vi ska jag ut och festa i Unitedtröja och kavaj
×
×
  • Skapa nytt...