Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Mm och sen stallade dem uttaget tills man meddelat dem att inte ville ha deras jävla stanna kvar-bonus och maskade en gång till då. Precis som någon skrev ovan har jag haft pengar där väldigt länge och spelat en hel del till och från, så därifrån till att börja tänka att dem skulle konka och bete sig såhär var steget tyvärr alldeles för långt för att man skulle tänka sig att varna folk.
  2. Sade inte emot något av det där, påpekade hur uselt skött av PL detta är. Och hur vidriga dem är. Den enormt hastiga flytten till Entraction kändes iaf inte rätt för min del, så jag cashade ut direkt när jag såg det. Kan man inte dodga bullets på pokerborden längre så får man väl väga upp det utanför...
  3. Vaknade med en klump i magen och ångest idag. Fattade inte riktigt varför först. Sen kom jag på att Matchen fan är idag Lutar mer och mer åt att jag dricker öl själv och kollar den ensam. Ena polaren som kommer vara med och se den annars är Cityfan och med alkohol inblandat är risken mycket stor att det kan bli alldeles för hätsk stämning / bråk isf
  4. Att pokerbolag konkar kommer får man nog alltid räkna med men det är tragiskt att det alltid verkar skötas lika brutalt dåligt. Tydligen har PL tagit emot insättningar ett bra tag efter att dem slutade med uttag. Vidrigt.
  5. .................. http://pokerforum.nu/forum/microgaming-prima/9440-sajt-purple-lounge-com-19.html ............
  6. VH sa samma sak om värdet men jag satt på 5/10 mellan typ 03-06 och det var fan horribelt värde där Skumt. Och det där med gamla Mazdor som har problem med besiktningen...vet hur det känns!!! Småskönt ändå att vara av med skiten nu.
  7. Följt Burneika som bodybuilder men hade ingen aning om att han höll på med MMA. Bara han inte möter någon som faktiskt kan fightas lär det väl vara lugnt.
  8. Fast kanske inte om man är ute efter "tillskott i form av vitaminer osv"
  9. Är väl inte ens mindre kalorier överlag har jag för mig. Kommer vara noll märkbar effekt viktmässigt där. Handlar om att där finns lite nyttigheter i mörk choklad till skillnad från typ Marabou Mjölkchoklad. Sen tror jag det hänger på att mörk choklad är så äckligt att man äter mindre istället
  10. Jag vet faktiskt inte exakt, jag frågade inte mer noga. Det han skrev var "jag måste skicka in allt senast fredag" och han sa att personnummer krävdes så jag antar att din gissning är bra.
  11. Fast ja...låta Ronaldo stå och sikta 5-6 meter utanför straffområdet kanske inte är världens bästa taktik kom jag på
  12. Jo men mtp med den jävla bonnröta Chelsea haft för att ta sig såhär långt kommer man ju vara sjukt nervös i finalen Vet inte vad som är svårast motstånd för dem. Normalt sett Real obv men att finalen är i München gör att det känns hyfsat jämnt.
  13. Jag ville absolut inte ha Chelsea vidare och fattar inte riktigt hur Unitedfans kan vilja det, även om man ogillar Barca. Att det går bra för Chelsea kan inte vara annat än dåligt för United som jag ser det. "Lite" flyt kan man ju lugnt kalla en underdrift... Går inte att ha mycket mer.
  14. Crosspostar. Känns som detta är EM-dagboken nummer ett. En bekant vill sälja en massa biljetter till EM. Han fick tag på allt genom en polares jobb men han kan av privata skäl nu inte åka så det är ingen scam eller så...Han håller på United med så det är obv en bra och stabil kille 2 biljetter till Sverige - Ukraina, 2 till Sverige - England och 3 till Sverige - Frankrike. Kategori 2. 85 euro styck. 1 biljett till en semifinal för 135 euro och och en till finalen för 300 euro. Det måste lösas innan fredag och han behöver personnummer osv. PMa om ni är intresserade så får ni hans information.
  15. Känns som detta är EM-dagboken nummer ett. En bekant vill sälja en massa biljetter till EM. Han fick tag på allt genom en polares jobb men han kan av privata skäl nu inte åka så det är ingen scam eller så...Han håller på United med så det är obv en bra och stabil kille 2 biljetter till Sverige - Ukraina, 2 till Sverige - England och 3 till Sverige - Frankrike. Kategori 2. 85 euro styck. 1 biljett till en semifinal för 135 euro och och en till finalen för 300 euro. Det måste lösas innan fredag och han behöver personnummer osv. PMa om ni är intresserade så får ni hans information.
  16. Köp inte utanför Rangers arena bara (MSG?), plipen försökte det och blev ordentligt hustlad
  17. "när det känns som man känt varandra hela livet, när man tänker samma, fyller i varandras meningar, när man ringer varandra 3 min efter man sagt hejdå och säger man saknar varandra, när man är beredd att göra vad som helst för den andre, när man vet vad man vill och hur man vill framtiden ska se ut tillsammans, när allt känns 100% rätt.. DÅ är man i hamn" Där hör ni boys. Var inte avundsjuka!
  18. FYP
  19. Röstar på det sistnämnda Jag gissar att Viaplay inte har rättigheter till att eftersända matcher när som helst, annars borde det varit ett mycket naturligt steg att ta och fixa det. Fråga supporten, jag har fått bra svar därifrån tidigare.
  20. Nä man kan inte själv kolla matchen senare när man vill, det är om man timar in en repris på något sätt. Men spoilrisken lär vara enorm. Det är om du på något sätt kan starta sändningen, trycka paus, dra iväg på festen, ha datorn igång hemma och sen chansa på att det ligger kvar när du kommer hem
  21. Bästa musikvideon på mycket länge!
  22. Vet inte ens hur fan jag ska göra där. Funderar helt seriöst på att sitta själv och supa till matchen för jag orkar inte vara bland folk om vi förlorar den. På riktigt.
  23. Detta var ju tillochmed tidigare än jag hade förväntat mig...
  24. ÅHHHHHHH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ dem ska flytta ihop!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
×
×
  • Skapa nytt...