Jag tycker att det är mycket roligare att diskutera politik/religion/träning/knep&knåp/whatever här än på flashback eller liknande. Vi har pokern som gemensam referensram.
Hur som helst, lycka till Sadden och som andra undrat: Skapade du ett konto här fem år innan du började spela poker?