Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. När Ludde, kommer du tillbaka till omahaborden saknar dig
  2. Vem fan är Fredrik Haugen......................
  3. Du är ju troligen dum i huvudet..
  4. QFT, ZIIGMUND hade krossat dem
  5. Kommer ut vid 5tiden inatt =)
  6. Mjooo, Tyvärr betala man för att se den, men vadå, vinner inte deras soundtrack en OSCAR har jag ingen aning om vad man behöver göra, menar "BOB DYLAN", BLÜMCHEN" och Hallelujah.. Mådde så bra efter den... Aja nu skall vi inte tråka ut er DB längre =). Se till klonka hem något nu dock
  7. Du såg Watchmen ^^ och ja , BMI is going up in the theater
  8. slowboy

    .

    Jag såg Växjö, tänkte nej, jag såg distans TÄNKTE JA...
  9. Har någon sagt till dig att du ser ut som Heath Ledger när du ler?.. Innan han dog..
  10. slowboy

    .

    Synaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
  11. Jaaaaa nu kanske inte jag är rätt person att svara på detta ^^, (spelar 55/35) meen det känns nog som du skulle kunna ta upp den till 30/10 iaf (MR TIGHT stil)
  12. Tycker du är en av de bästa på ongame iaf =) dig som man aktar sig för, har inte så många händer på dig i min nya databas, men där spelar du 30/10.. Du tycker inte du limpar väldigt mycket pre?
  13. Vi kanske inte skall vara elaka Svårt ju =), Kroatien hade jag sagt om det vart lite närmare sommaren.. Nu känns väl typ Dominikanska republiken soft sick dyrt det med iofs... EHHH ni får klara er på egen hand
  14. Ahhhhhh , puhh, jag blev orolig där ett tag.. Största fisken på PLO100borden får inte bara dra sådär
  15. Hur skall jag få tillbaka mina pengar nu då )=
  16. HAHA, usch gillar inte handen ovan, tror jag måste ha in 200bb med den .. TILT att man losar två potter mot dig då, skall du inte visa upp TThanden Jag sluta faktiskt upp lite mer än dig idag, ganska nöjd efter min start =)
  17. Tror det motsatta...
  18. ez choice... Antesvante ftw. Tycker mest att Sören yrrar runt som en blind höna, sparkar och slåss mest på måfå
  19. Måndag morgon
  20. Detsamma, du får gärna PMa nick om du vill, mitt är inte så svårt lista ut ^^.. Sen undrar jag hur du får in Ongame HHs i PTO, måste man använda Ongame Handgrabber?
  21. Vart lirar du omaha Ludvvig, för vi spelar på samma nivå =)
  22. Ojojoj, började för kanske 5 år, introducerad av WPT =). Har aldrig lyckats etablera mig på nån nivå, kan bero på att jag alltid har skottat, ca 3 år sedan, skottade jag 50/100 mot bl.a William Thorsson. Idag lirar jag mest PLO100 =)
×
×
  • Skapa nytt...