Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Finns redan =), en betaversion iaf
  2. Hoppas du går över till Holdem manager med omaha istället för PTO nu
  3. Tack för tipset angående Holdem manager med omaha =).. GL i HUn
  4. Tyvärr inget sånt idag =/.. får inte in pengar på stars för tillfället =).. men låt mig veta hur det går för dig i dagboken
  5. Haha eller hur ^^ Men angående till nåt mer relaterat blir det några SCOOPevent idag?
  6. Skönt du gör det haha kännde samma sak på förra PAFkryssningen, man såg massor, typ THE OFFICEgänget och HEFO bla, men hälsa maaan .. NEEEEEEEEEJ , höll sig för sig själv =(
  7. Mycket skön reserapport =), synd man inte åkte med och fick träffa en PFprofil =)
  8. http://flyg.expedia.se/seats.aspx?city1=STO&city2=LAS&date1=2/6/2009&date2=14/7/2009&adults=1 =)=)
  9. Kolla det med för nån vecka sen, mådde seriöst dåligt.. "Hur mycket lägger du på kläder i månaden" "Nej inte så mycket, jag är ganska sparsam" 10 sekunder innan hade han berättat att han hade 15-20 par skor och favoritmärket var prada.... SKILLNAD på sparsam och sparsam =)
  10. Du kunde ha lurat mig
  11. Stämmer att det var 18 på Åland, men de var ju tvugna flyta det till Tallinn pga stul med hotell osv och där är det tyvärr 21 =/
  12. Det stämmer...NO KIDS ALOUD
  13. De kalla alla för sigge =) dont worry
  14. ÜBERLOOOOOSE preflop sen ÜBERTIGHT POSTFLOP =).. det är melodin
  15. Klonkat en turre ???
  16. Fruktansvärt imponerande månad ludde =).. sammanträffande att den sker samtidigt som vi lär känna varandra ^^ JINX
  17. slowboy

    Rooney

    Så sjukt skoj att möta andra som uppskattar dramat och mystiken i Harry Potters värld.. Jag har nog aldrig vart mer besviken än i Juni när jag insåg att de skulle skjuta fram Harry Potter 9 månader i tiden =/
  18. Lycka till med allt, tycker du har vart jävligt skön ända sen början =)
  19. Larzzon, spelar du Omaha på Ongame ??
  20. slowboy

    .

    Du ljuger =/... men gillar att din jävla isbjörn funkar som lyckobringare =/... WPGG
  21. Se till att komma ner till GBG lira, satt en och gav bort pengar på PLO 20/20, förlorade nog 120k iaf på 40 min, vilket är ganska imponerande på 20/20 =)
  22. slowboy

    .

    Alltså, jag skulle uppskatta det ja, men addar dig på msn nu, fick den förut tror jag Nuts4life@hotmail.com?
  23. slowboy

    .

    Haha, ja jo jag menar inte att du skall folda .. men pga att ni är så djupa känns det ju ganska kallt (?) att pusha med 200bb. Ehmmmmm floppa nuts gör jag aldrig , så kan inte svara på vad du skall göra nu.. Lämnar över detta till Skaz
  24. slowboy

    .

    Sista handen måste det väl finnas värde i att syna genom att ni är så djupa? Vad spelar han för stats, om du nu har några på han.
  25. Annars kommer jag till SVS och jagar rätt på dig, sanna mina ord...
×
×
  • Skapa nytt...