Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Kan man inte köpa in sig för FTPpoints i den så får du dollar , annars får du points.
  2. Tror det är det fetmarkerade
  3. Behöver man göra en insättning för att få tillgång till English poker open freerollen?
  4. Du är sick.. Massa grattis
  5. Jag har en sak att bekänna, Jag tror jag är kär i dig
  6. Det första du sa är korrekt, blir en paus när ett visst antal nivåer har spelats, sen återupptas den nästa dag =), brukar bli ett break på en 12 timmar kanske
  7. Synd han sög på allt annat inom dans
  8. Gå in i felsäkert läge , avinstallera den..
  9. Ipoker IMO... Btw vart är mina 15 €
  10. Drar till med lite sköna band, tog några av Rooney med =) Yellowcard, Breaking Benjamin, The Used, Rise Against, Panic at the disco, Crossfade, Skillet, Hinder, Red, Daughtry. Borde räcka för en bra Playlist
  11. Haha, mjaa, FTP = Full tilt =), hur kommer det sig att du inte har konto på stars?, är ju där det går mest lowlimitturrar =)
  12. Beror ju helt på vad du lirar =) ser du spelar blandade SNGs?, isåfall är det väl FTP / Stars
  13. Det var det värsta:cry: Hoppas du går över till en bra klient i framtiden
  14. Standard att dra om dygnet helt när man är ledig .. Nu har jag säkert läst det men vart lirar du?, ipoker va?
  15. HAHA, är väl standard =), Mjondalen har inte vunnit på över 5 matcher, klart de klonkar denna då
  16. Jag tog en 2a på lången så tycker vi hoppas på det
  17. SKÄMS =/, Kara Scott, kom 2a i Irish Open i år.. Tillsammans med Sbrugby osv osv
  18. Fy fan, nån sån smärta vill jag aldrig ha igen, hade det i april , överlevde 3 dagar utan nåt smärtstillande (så som alvedon), innan jag ringde vårdcentralen , fick droppar i några dagar och det gick över... ALDRIG MER, går ju knappt sova
  19. Du kan ju ta ut pengar med ditt e-kort, har du satt in med e-kort kan du ta ut med e-kort.
  20. Angående AJhanden däruppe så är det blixtsyn, när du väl synat pre =)
  21. Du var ju ny inom detta , så man får lära dig , orka göra samma misstag som mig, komma dit vid 3 och tilta på roulette =(
  22. Tänk på att pokerrummet öppnar väl inte förrän kl 6?
  23. Är det inte under Options - Disable tooltips?
×
×
  • Skapa nytt...