Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Sjukt, idag är man stolt över att vara tibrobo.. Robin mooooooot en grand slam =)
  2. Va??? på handen , vad vill du ha sagt, du träffar färg samtidigt som hans set kåkar
  3. Foldar nog inte egentligen (i praktiken) men här måsta man nog hitta folden, troligen är det bara wrappisen som lever, och många blockar troligen den.. meen lättare sagt än gjort =)
  4. Nummer 1 in my heart =) ez choice
  5. Säg gärna vad du nickar, kan donera lite på HU omaha =)
  6. Ehmmm, en vanlig arbetsmånad ligger ju på 160 timmar så att säga att han inte har något liv är ju att överdriva:roll:
  7. Bakfylla är jobbigt =(.... aja fett roligt igår iaf så jag är nöjd =). Hunnit lira en del poker med och det är sjuka swings, skall få igång PTO så får jag visa sen och lägga upp några händer. Är iaf 200 upp sen starten.
  8. Medan Ludvig går runt och är nån slags player så fick jag nycklarna till nya lägenheten igår där man skall flytta ihop med sin flickvän.. Det är skillnad mellan oss ^^. Till pokern annars så har den inte vart variansfri iaf, igår backa jag 15 inköp innan jag tog igen allt, inatt backa jag 10 inköp, tagit igen 8 av dem iaf, så är just nu 2 BI back sen dagboken börja, inte så farligt, har trots allt hunnit spela en hel del. Valborg idag... PLANER?
  9. Haha , det är ju iofs en bra fråga ^^.. Har lirat det i över 2.5 år nu , känns som att texas inte skulle kunna funkar längre tyvärr.
  10. Då var den första sessionen i dagboken avklarad. Blev ett plus på 450$, skall se om jag hittar några intressanta händer, vet jag har en del men HM har fuckat ur lite så vi får se imorgon =) Edit: Tvungen spela en session till, gick åt helvete, spela HU mot en reg och han träffa allt och hade sinnessjuk tajming, får vara glad jag slutar lite plus idag.. Ca 80$
  11. Ja, alltså som jag som är slowboy, har postat någon gång i samtliga dagböcker här, är väl ett så kallat PFfreak, spendarar många timmar varje dag här, läser varje tråd osv. Har haft några oseriösa dagböcker innan som inte det har blivit något med, vi hoppas att det ändras nu. Har genom åren haft enorma skottningsproblem, nu när man har flyttat hemmifrån tillsammans med någon så får man skärpa sig och bli lite seriös. PLO100 är det som gäller hela Maj, kanske något skott på PLO200. GLGL Alla frågor får svar
  12. Railat ludde 1 timme nu och kallare människa får man svårt att hitta atm..
  13. Har väl troligen en hand som QQ-AA med ett klöver, vore nice om du vetat ifall han vart LAG lr NIT =)
  14. Sick mycket grattis , du är värd det =)
  15. Första gången någon jag har haft MUTE på en tv... HANS ENGELSKA <3
  16. Alltså waaaaaaat... Har iaf haft sessioner där jag backat 25 inköp (PLO) ..
  17. HHAHHAHAH bästa jag sett på länge.
  18. Du står dig inte speciellt bra mot någon range han kan ha, har han bara nån random J kommer han syna dig, AAxx foldar knappast han nu heller. Jag ser bara inte att det är bra spel att slå om lr syna om han inte är en jätteNIT.
  19. Det funkar =)
  20. Denna är riktigt dålig, iochmed din turncheck så reppar du väldigt tunnt på river, du har showdownvalue mot alla slags stegdrag och du får inte bort ett enda par, din handrange som du kan tänkas värdebetta på river och checka turn med består väl av Qx där x = 7-J kanske (eftersom du syna en höjning preflop).
  21. HAHA =).. aja ser bra ut, nej men gillar man varians och har TOPTVÅ och en kass hålpipa så är 100 bb bra att få in.. Är man nit så kan man väl folda när du trebetar flop
  22. Paul Stanley är ju skön =)
  23. Har ju inte hela Handhistoriken, sen när du säger att det ligger färgdrag ute, så tycker jag inte hans spel är speciellt dåligt, oftast har du ju ett drag här och på PLO15 - PLO200 kan en normalkass spelare bara ha ett färgdrag.
  24. Kul du får det låta som ett dåligt spel =)
×
×
  • Skapa nytt...