Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Slakta handen rejält gör du iaf =), limp i SB är ju standard, men folda mot höjningen , det är ändå en skithand du har. Har du väl kommit till floppen syna bara isåfall, nu gör du ju om din hand till en bluff, som spelat fold mot typ hand AAxx med färgdrag.
  2. Okej, är 22 och bor på Östermalm ^^ snygg bike
  3. Mattzon, ålder och vart bor du i skövde
  4. - 1k€ =)
  5. Transporter är så jävla sköna, men det är tack vare Jason Statham =)
  6. Tar ut de två viktigaste partierna.. Båda är lite tråkiga =/
  7. Är snäll mot dig Antesvante =), bara för du har en skön DB
  8. Håller tyvärr med =/, alla sa den var bra, man kollar på den och blir besviken =(.. Ha det sick nice i THAILAND nu =)
  9. TAKE IT HOME =)
  10. Sänder San Remo matchen då =) ^^... de sänder säkert Lyon mot Barca =/
  11. http://www.fotbollive.se/news_show_folj_inter_-_manchester_united_live.html?id=5786825 Tror att den skall funka bra =)
  12. Det finns stream på nätet annars =), det gör jag Men Folda AK ur position mot en 3-bet?, det kommer ju inte att vara bra i 9 fall av 10. Så aggresivt som spelet har blitt idag, folk 3betar ju med väldigt hög frekvens idag.
  13. Angående Hand 1, som du säger så skall du väl C/R flop, årets mest dragvänliga bräda, annars försök göra samma sak på turn istället för att beta rätt ut. Angående AK skall man väl försöka få in 100 bb med det om man inte möter nån nit som spelar 12/10 osv =).. Lycka till
  14. Lycka till solklar värdebet där uppe btw =).. Hoppas du har bra RB på grindnätverket numero uno =)
  15. +1 Det där är en skymf mot oss svenskar =/
  16. Jag drar till med en andra gissning, säger du hade 44 =)
  17. Den heter Rec , sjukt äcklig =)
  18. 56d ty ty =) nice read from my side
  19. Är det ingen satellit så är det snapcall =).. är det en satellit kan du openfolda.
  20. Aha jag som kanske trodde du var skaraborgare P.g.a. Nr 18s uttalande =)
  21. Inte sett detta någonstans =) men vart bor / pluggar du?
  22. Yey, exclusive photos av Leeann, jag är glad, någon mer kanske???
  23. Berätta mer ^^
×
×
  • Skapa nytt...