Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. I agree, jag tycker det var det bästa på säsong 3 iaf
  2. Det vettigaste du någonsin har sagt tror jag ^^
  3. - 5k€ på spelet.... tiltmånad
  4. Måste man cleara hela bonusen för att få ut något?. Säg att jag sätter in 500€ men klarar bara 40k vip, får jag då ut 4k€ eller måste man cleara hela?
  5. Då litar jag på dig
  6. Tell me more, orkar inte googla nu, vad handlar den om?
  7. slowboy

    .

    Min kompis köpte en som du har ungefär och den vägde bly, man fick tex med en väska som likagärna hade kunnat vara för att vandra i berg.. Hade jag vart du hade jag avbokat, inte nåt man tar med sig tbh =/
  8. slowboy

    .

    Tänk på att denna datorn inte riktigt räknas som en bärbar, tyngre klump får man leta efter =).. Är du ingen gamer känns det onödigt tbh.
  9. Förlåt om jag lät väldigt dryg, inte min mening
  10. Spela roll vad gibbson hade, för han lirar ju inte handen, Barry höjer 5k, sen pos. omslag, sen push av Barry
  11. Vore bra veta hur stora stackar ni hade . Men annars ser det väl okej ut , du höjde btw till 160 preflop?
  12. Känns väldigt kallt spelat tyvärr. preflopspelet är ju dåligt som du själv säger =), men fattar inte vad du reppar på floppen? Du lär ju inte ha 3x speciellt ofta QQ-AA slår du oftast om pre. Så inte så bra spelat.
  13. Han menar att du är sen med denna nyheten..
  14. Level.. Phil Gordon = Phil Galfond?
  15. 4beta pre, sen vad är det för betar du gör på turn och river, nej du spelar inte denna handen speciellt väl =)
  16. +1 Ladda hem Nvidias Kontrolpanel, efter det bör du kunna lösa det på nån halvmin.
  17. Skönt att du målar upp worst case scenario på denna nivån, gillart.. grattis wp, GG, NH. Folk stoppar in 200 bb med bottentvå här, öppetstegdrag+par osv osv osv.
  18. Alltså vad är det för något att kommentera över denna handen?, in med 100000000000 bbs om det är så, sjukt att man frågar hur den skall spelas.
  19. Ehmmm kan man förlora 30 bbs på en hand, antar du menar NL..
  20. Brukar hjälpa logga in i routern och starta om den därifrån..
  21. vill du spara pengar, kolla inte på the spirit, typ en parodi på sin city, fruktansvärt dålig film tyvärr =(
  22. Jag älskar Veronica Mars, varför lades den ner =(
  23. Han har KQT, så han vinner på alla QT som inte är ruter.
  24. Svara en gång till, finns inte nåt speciellt nu, finns något som spelas i östermalm tror jag men inte säker, blir mest homegames eller CC.
×
×
  • Skapa nytt...