Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. slowboy

    Kaffedopp

    Faaaaaaaaaan va fint Rasmuuuuuus
  2. Checka bakom på flop, alternativt få in det redan där, ganska uselt att syna 3beten och sen syna turn
  3. Har du någon chans ladda upp det Heltok?, togs bort medan man kolla på det =/
  4. ARGGGGGGGGGH de tog bort det när jag höll på att kolla på det, någon som har lust ladda upp det på http://www.megaupload.com eller liknande?
  5. Jag undrar det med =/
  6. Det svänger snabbt ludde, OCH KOM IHÅG VAD DU LOVAT, väntar på dig på omahaborden
  7. Du får uppdatera med en omahapatch " http://rvgsoftware.fileburst.com/HmOmaha.exe " dock uppdaterar den hela HM så vet inte om du kan importera HEhänder då.
  8. HM eller PTO
  9. Ajo för de har aldrig spelat mot varandra innan på FTP? lol
  10. slowboy

    Neuen@svs

    Snabb hårddisk och mycket RAM =) = att allt kommer flyta
  11. Ehhhm "Finland"
  12. Hon är så sjuk =)
  13. Som slowboy säger är det hon. Så klart det var likt HAHA kanske skulle läst hela namnet =) My bad
  14. Tjejen i kassan ser verkligen ut som Meadow Sopranos. Fräsch tjej förövrigt. Gillar du henne borde du kolla på sopranos =) Jamie Lynn Siegler is her name
  15. Saturday Night Livefolk =) http://www.lonelyisland.com
  16. Står ju uppe i högre hörnet hur många oläsa du har =)
  17. Usch, vad tråkigt =/ GG iaf
  18. Skön hand ovan , kul du ligger plus iaf, har du lust säga nicket på spelaren =).. om inte här kanske i ett PM
  19. Okej =) då var det han då =)
  20. INW85= Conspiracy =) edit: kom på att han nickar väl iofs ATM4LIFE på full tilt
  21. Har haft samma problem, prata med supporten idag, dock har jag fått in texashänder men inte min omahadatabas =). så vi kanske inte har samma problem
  22. Riktigt fint =)
×
×
  • Skapa nytt...