HAHA skulle sagt till dig om han ^^, han är väl inte världens mest vana livespelare heller =). jo såg den eller rättare sagt satt vid bordet bredvid så hörde iaf, sen berätta han med KK om den, lite sick..
NEH FY FAAAAAAAN åkte som 25a, KORTKALLLLLLLL i 5 raka timmar, KJ bästa handen ship it, niko sålde sin biljett och söp istället.. STANDARD.. skall lägga upp en bild på han sen =), NAKEN