Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Nutflushdrag, TPTK, gutshot = nuts , 100 bb djupt in med allt.
  2. Få in allt på flop, så djupa är ni inte direkt. Som spelat syna turn och och omvärdera river.
  3. Camtasia. Mellan 30-50 inköp räcker. `Harrington On Holdem
  4. Jag bryr mig, BRING IT HOME TO IGELSTORP...
  5. HAHA okej, =), jo jag åkte med 25 man kvar, mot han som vann allt. han fick fyrtal i 7or all in mot min A4.. VÄRDIGT SLUT!
  6. Det kan inte bli mer coinflip?, all in turn.. /niko
  7. Aha du som var lenas son, satt bredvid henne i 4 timmar typ, hon var mer orolig över hur det gick för dig än för sig själv ^^
  8. Världens sämsta raise pre btw, men ja flopspelet är väl iaf standard.
  9. Jag är glad, slog ut Lasse, vart är bountyn ^^
  10. Stämmer, skönt att han på båten väljer sälja sin biljett till en annan kompis för att kunna supa =).
  11. Känner igen mig =/
  12. Vad jag såg var han grym
  13. HAHA skulle sagt till dig om han ^^, han är väl inte världens mest vana livespelare heller =). jo såg den eller rättare sagt satt vid bordet bredvid så hörde iaf, sen berätta han med KK om den, lite sick..
  14. Otur shahin att du gjorde det mot den tightaste spelaren på kryssningen ^^
  15. Stod precis framför er när ni prata med vakterna , de var ju inte helt resonliga, låtsaspoliser som tror de har makt.
  16. Suck... stoppa in på flop var glad, vinn över 23 och köp en ÖL.
  17. NEH FY FAAAAAAAN åkte som 25a, KORTKALLLLLLLL i 5 raka timmar, KJ bästa handen ship it, niko sålde sin biljett och söp istället.. STANDARD.. skall lägga upp en bild på han sen =), NAKEN
  18. Säg gärna nick på B2B, spelar samma nivåer som dig =) om du vill får du pma.
  19. ...eller fråga om dem vill va me på runkbulle har nämligen hört att dem ska kunna spruta stora satser (allihop)
  20. The Office är bakom oss, jag är så jävla nervös =(, usch kanske skall be om en autograf
  21. VIIIIIIIII är på väg, till drygfittornas hemstad ... skall vinna turneringen. HEHEHEOHOHO
  22. HAHAHA jag kan jag kan ^^ T6 , am I close ^^
  23. Usch, lil_monsta är en av de absolut sämsta på sajten =/, tråkigt beat du åker på.
  24. Det är inte de ofta flatcallar med nutflush på b2b, talmid har troligen ett set och jimy lägre flush, bara dega in och vara glad.
  25. SNYYYYYYYYYYYFT går så dåligt i turrar, åkte nyss för en top10 plats ut med AA vs. 77 på 955 bräda i b2bs 25k =/
×
×
  • Skapa nytt...