Riktigt sjukt att stänga av han på livstid, hoppas detta inte kommer vara fallet tillslut, känns bara fel.
Hade det vart en som hade haft konto i en månad så förstår jag men nu gör han ju inte detta med "fel uppsåt", hoppas ni bara stänger av han en månad eller liknande.