Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. slowboy

    Rooney

    Julafton
  2. slowboy

    Rooney

    Gah, har fan haft liknande sen jag var iaf 17 (23 nu), detta var inte bra, kommer jag dö?
  3. Riktigt sjukt att stänga av han på livstid, hoppas detta inte kommer vara fallet tillslut, känns bara fel. Hade det vart en som hade haft konto i en månad så förstår jag men nu gör han ju inte detta med "fel uppsåt", hoppas ni bara stänger av han en månad eller liknande.
  4. Gillar Everton och Fiorentina =) Imorrn ser jag nog också att Toulouse vinner över Le mans hemma till 1.80, de kommer stärkta från en bortaseger i europacupen över Partizan och måste börja vinna i ligan. Sen tror jag också på 2a i Chievo - Genoa, tror genoa kommer rida på sin framgångsvåg ett tag till.
  5. Ehh, fick ju visa mina paintskills där
  6. http://yfrog.com/0uhejsj Där har du en bild, bara markera texten du vill ha in en annan färg och trycka på det jag tog fram.
  7. Jo, han leker ju med dom när han vill =), sick.. aja bara börja leta matcher till i morgon =)
  8. Blev lite spännande i slutet =), så det skall vara antar jag
  9. Fan va snabb du är Shahin
  10. + 0.5 betyder ju att jag har x2 =), det gav inte så bra odds, sen fick jag bara runt 1.70 på över -1.5 på Barca
  11. Körde samma dubbel som HSvensson, fast +0.5 på sevilla , fick 2.22
  12. Du kan tacka mig sen Starlight, slipper nog fly landet =)
  13. Ehhm, kanske är utomlands de närmaste halvåret...
  14. Man skall lita på mig
  15. Tror på över 2.5 mål mellan Barcelona och Atletico Madrid ikväll och HCP - 1 på Atletico , vinst för Barca dvs, de brukar ha lätt för Atletico på hemmaplan.
  16. Visst är det fint med ung kärlek =)
  17. Vad tror du =) :D:D, sen att det är din kommande flickvän gör det kanon8-)
  18. Sjukt att du kom in där , aja Viasats gratisstream funkar ju med =)
  19. http://cpl.vss.viasat.tv/cpl_inter_barca.asx Den funkar bra nu iaf =)
  20. FAN , det var FIRST! som lura mig, wp my son wp..
  21. Du har inte kollat i okochas dagbok du
  22. Tyvärr inte
  23. http://www.fmylife.com
  24. Running goooood, not playing well (omaha)
×
×
  • Skapa nytt...