Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. slowboy

    ...

    Minibiff bad precis om stejk till homegamet. Det går bra nu.
  2. :ola:
  3. Är det enda söta hos dig Men jag säger som Line att strävhåriga ser gamla ut från början
  4. Mixar du tillräckligt många stakes går det väl bra att bara spela på svs men spelar du mycket sen natt / förmiddag rekar jag att ha en till sida.
  5. Klart man plussar med ett facit hos sig.
  6. Han hade ju inte ens det vid ett homegame....
  7. Vi skall troligen köpa en till tax nu om några dagar så då har jag iaf 2
  8. Nog för att du ser upp till mig men va fan?
  9. 9 bigs och var det inte från knapp
  10. GG WP. Förstår inte varför du vill in och flippa när du sätter dom på specifika händer .
  11. slowboy

    Mål 2014

    Har man inte vunnit mer än name så skall man skämmas
  12. Jag ger er döda pengar i main så kan inte ni ge mig lite döda pengar i omahan
  13. Omahan och main Döda pengar från mig
  14. Är det borys på stars?
  15. Skulle göra mycket för att få en vecka i dina skor.
  16. Skaffa din flagga först innan du får unna dig sånt.
  17. slowboy

    longple

    Han har inte tid att uppdatera på sitt äventyr
  18. Mmmm.. För du har nog en chipspåse som varar mer än en timme.
  19. Är inte jag som har råd att resa jorden runt var och varannan vecka
  20. Blir inget eventuellt. Jag och Viktor skall iaf ner.
  21. Tack Det var inte så jävla svårt med tanke på att jag spelar mycket zoom och hade turen att gå från plo100 till plo500-1k på 7-9 månader. 1.25 miljoner händer krävdes det Vet ej om man kan lära ut tur
  22. :h: :h:
  23. Löjligt söt är han iaf
×
×
  • Skapa nytt...