Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Lovar att ställa upp nästa gång om det så är text eller i ljud
  2. slowboy

    longple

    Ha det så skoj m8
  3. Fattade inte att det var du som kom och "gav" Lundin rummet isåfall hade jag hälsat mvh Lundins bordskamrat.
  4. +1
  5. Ehh, kom ner och spela PLOn på tisdag vet ja. Vet ju vissa av er gillar att spela det
  6. Gör det inte
  7. slowboy

    ...

    Kan ta några Skriv på skype om du vill.
  8. Skall du till SM eller BoM?
  9. Ta Viktors pengar på svs imo :twisted:
  10. Fin månad på svs Skall försöka börja spela lite där i december =) Hoppas vi får mötas lite.
  11. Efter den där ser jag inte hur nåt kan stoppa dig
  12. Jobba jobba
  13. Bättre att spela högt och lite istället
  14. Var glada ni inte håller på Sunderland :-(
  15. Instämmer i hyllningarna Finns inget som gör mig gladare än att läsa en bra TR
  16. Sluta nu grabbar Denna tråden handlar om de bästa microregsen. Ni får sköta ert tjafsande i PM.
  17. Bra krossat Keep it up
  18. +1
  19. Gillar ingen av er.
  20. slowboy

    longple

    Grym Gör hon såna på beställning eller
  21. Sjukt att ha råd att slänga ut 200k kr bara sådär
  22. Vad spelar det för roll för dig
  23. +1 Bobby glömmer saker
×
×
  • Skapa nytt...