Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Bra upphämtat Fin syn i handen men UTG skall den vikas
  2. Minibiff kan hänga med i 150+ serier på samma gång Jag smågillar faktiskt 2 broke girls Och marvel
  3. Förutom några av dom som folk redan nämnt så slänger jag in: - 2 broke girls - Beta - Continuum - Marvel -Agents of shield - Nikita - Person of interest - The Amazing race
  4. Kallas att byta nick
  5. Sunderland
  6. April April
  7. Spelas det nån poker nuförtiden?
  8. slowboy

    #Dennis

    Finner inga ord
  9. Mysig lägenhet Grattis
  10. Så du menar att han skall vika denna från btn? Eftersom du inte väljer att flatta hans raise så är det väl bara att få in och hoppas han har AJxx =)
  11. Mycket vackert Grattis
  12. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/damallsvenskan/article18533978.ab
  13. This
  14. Best of luck =)
  15. Är minibiff lika vidrig som han är online eller gömmer det sig en söt osäker tonåring bakom det nicket?
  16. Kommer nog aldrig +1 dig mer än vad jag gör angående hockeyn Suget för hockeyn dalar ju äldre jag blir.
  17. +1
  18. Bra jobbat...
  19. Eftersom jag är en bitter gamling så är inte det omöjligt
  20. Du är som en ung supertequila
  21. För detta sa jag ju inte innan du starta skiten
  22. Klart det skall bli CS grabben
×
×
  • Skapa nytt...