Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Räknade ju med att backa i allt mot torsken så man får ju vara nöjd överlag
  2. Tyst din jävla norrlänning
  3. Det är standard och man skall inte lära sig av Milan.
  4. :h: Name är en känslig människa
  5. Du får ärligt talat tvinga den, muta med godis i början och ge beröm så löser det sig Sammy är typ likadan om det är jättekallt på asfalt osv men att ge treats löser det mesta.
  6. Ut och gå med dig ungjävel
  7. Din mor är fantastisk
  8. Var på tiden så dåligt som du har sprungit.
  9. NAEEEEE, ditt jävla nötproffs Snyggt
  10. slowboy

    ...

    Har ingen koll på HUborden men känns som januari är en kall månad overall Ja
  11. :roll: :roll:
  12. slowboy

    ...

    Ser fram emot det
  13. Kul du frågar om man får köpa procent nuförtiden :( Grattis m8
  14. Den här dagboken är skum atm.
  15. http://www.holdemmanager.com/Downloads/7852_Hm2AutoUpdate.exe om du vill att det skall funka på svs utan att du behöver göra om varje gång du öppnar ett nytt bord.
  16. Iaf vinstrekord för blomman
  17. Kan ta 50% (Y)
  18. +1
  19. Hoppas vi syns på nåt event i år igen Men det skulle jag nog tro.
  20. Syna bara =)
  21. Snyggt jobbat Eddor
  22. Stämmer bra det
  23. Det var man ju inte riktigt värd omss
×
×
  • Skapa nytt...