Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Exakt samma här Bara säga till om ni vill mötas i en 5on5 Ju fler desto roligare.
  2. +1 Go big or go home
  3. :h: :h:
  4. Sjukt hand Stort jävla grattis och inget whine veckan ut nu tack
  5. steam: sl0wb0y
  6. Sluta reppa longplää
  7. Tänk att man fick stå ut med Alizee i dålig kvalitet i flera år innan denna kom
  8. Grattis
  9. Njet Nästa kan det nog bli däremot. :h:
  10. Hatar alla och hatar poker.
  11. Sen en gång dog en kille det var sjukt också
  12. Sen en annan gång shit då hade man färg o den andra högre stege fyfan minnst 400 pått den gången
  13. Det sjukaste som hänt mig när jag spelade live var en gång när jag fick in AA mot KK och han pricka en kungajävel omg blev så arg och det var inte lite pengar heller säkert 600-650kr i den potten vissa har sån jävla tur att man vill kräka fiskhora
  14. Köpte en resa till Dublin åt henne i julklapp under samma datum som nordic masters är. Orutin
  15. Om jag har hundvakt
  16. Han pratar om att fylleboka Thai nu...
  17. Vi skall ändå bara grinda.
  18. För du är en duktig skolelev
×
×
  • Skapa nytt...