Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Berätta om rouletten
  2. Kom ju inte som en chock att du gillar Lasse din känslosamma jävel.
  3. Mest värda investeringen ever
  4. Du får installera version 7852 för att få det att funka bra men då kanske inte zoom på stars osv funkar något vidare =) Googla 7852_HoldemManager2Setup så löser det sig.
  5. slowboy

    baros

    :h: :h: Hoppas du krossar på svs
  6. Kvinnor i min egna ålder
  7. Graf hit och graf dit. Det viktiga är att jag plussar med rb.
  8. http://www.maxfps.se/king-series/dxracer/king-gaming-chair-oh-ke06-nw
  9. Varför CR du flop i hand 1?
  10. +1 Sen Burn Notice osv.
  11. Coachar inte under plo200$$$$$$$$$$$ GL söt
  12. Lycka till sir
  13. slowboy

    baros

    Mycket fint jobbat men mer PLO mindre texas till 2015
  14. Du spela den jättebra. Lyssna inte på dom andra.
  15. Bokar ett bottenmöte med dig där
  16. Är du ett pokerproffs.
  17. Hatar dig och blomman på riktigt.
  18. Mål 2015: Minimum SNE Läsa alla jävla böcker som Mario och David tipsat mig om. Besöka Vegas Investera lite mer Säga upp ett av mina gymkort. [*]Förhoppning SNE * 2 Skaffa ännu en hendonflagga. Spela Poker-SM Bli Punto Banco reg. Gymma 1 gång i månaden. [*]Vore mycket trevligt Aldrig mer stejka minibiff. Få ligga en gång Vinna mer än minibiff och namehere tillsammans. Få träffa Padrinos.
  19. Hatar texas och hatar alla som skall scamma mig sönder och samman. Är för naiv.
  20. Bra att ha ett rep liggandes om man är Name.
  21. Microstol till en micro
  22. this
  23. Får se vem som drar längsta strået idag
  24. slowboy

    ...

    Namehere är vinnande..
×
×
  • Skapa nytt...