Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Hatar er alla. Skall väl ge mig fan på att försöka lära mig horspelet GO Men det svider i ens gamla 1.6-själ.
  2. :h: Och du undrar varför jag är bitter..
  3. Fräsig säng Fattar inte heller vart man hittar jeans för 3k
  4. Checka inte.
  5. Han behöver snarare en själv.
  6. +1
  7. Du är bra på omaha :-) :-) :-) :-) :-) :-)
  8. Fan va värd du var det speltorsk.... :rolleyes: :rolleyes:
  9. Förutom jag som kan sköta mig till skillnad mot norra och södra Sverige.
  10. Bra summering Världens bästa värd <3
  11. :h:
  12. Citera fel Chow Chow är det såklart
  13. Trodde jag var facit
  14. Ehm? Mitten är obv snyggast :D
  15. :h: :h:
  16. :h: :h: Som alltid en fantastisk läsning.
  17. Det är vad han gör bäst
  18. Du kan suga av mig.
  19. Du vet jag har sett den där handen utan res Hatade ditt spel då och hatar det nu.
  20. Det här är inte okej skrivet :D:D
  21. Den som ändå fick ligga
  22. Överlägset godaste drinken <3
  23. Jättekorrekt Kommer nog in nu under löningshelgen och donerar lite =)
×
×
  • Skapa nytt...