Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Säg till om ni vill ha motstånd Roligt möta såna man har nån "connection" till.
  2. ........
  3. Du och jag blommi <3 Orkar ändå inte stoppa dina kung-fu moves på nåt random uteställe.
  4. Det är svårt att inte ha förväntningar på den coolaste karaktären i comic-världen
  5. Vad skall du köpa för alla pengar du vinner nu.
  6. Var lite seg SjukhusSjukt FF - 1k
  7. Skickar du nummer till swish
  8. Största +1 nånsin. Får inte name en biobiljett för det där då vet jag inte vad.
  9. Sluta vara så "snäll"
  10. Hahahahaha
  11. Växa upp fattig. Du vet inget rika jävel. Fråga 1. Rangordna den du helst hade velat vara fast med på en öde ö i en vecka av; Mig, speltorsk, blomman, lepi , waaah, felstav, solstaden, jeden, heltok, viktorH, falk. Fråga 2. Vem av dessa hade troligen tagit ditt liv snabbast på ön? Fråga 3. När skall vi para Sam och Molly?
  12. Bäst i världen snart Stort grattis m8
  13. Slutat invitea dig med tanke på att du dissat senaste 20 gångerna
  14. Fantastiskt kul du dissar oss varje dag men kan spela DM med en tjej <3
  15. Jag skall minsann vara med i år
  16. Hur fan kommer du ihåg allt...Du måste ju ha en diktafon på dig eller någe
  17. Klassiska "förlorar jag en pott så quittar jag"
  18. Mycket sjukt att åka till USA/LV för 3 dagars semester :D Grym TR som vanligt.
  19. Orkar inte. Grattis :rolleyes:
  20. Tror ganska många är sugna på att ta in syrran som inneboende.
  21. +1 Finns fan inte tid för både volym , H1Z1 och CS
  22. Hade ju inte vågat utmana några om den bästa i min line-up hade vart name
×
×
  • Skapa nytt...