Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Seattle Seahawks vs San Diego Chargers 1 FT+OT 1.710 Denver Broncos vs San Francisco 49ers 2 FT+OT 1.620 Washington Redskins vs Tennessee Titans 1 FT+OT 2.400 St Louis Rams vs Cleveland Browns 2 FT+OT 1.540 Cincinnati Bengals vs Atlanta Falcons 2 FT+OT 1.710 Baltimore Ravens vs Tampa Bay Buccaneers 2 FT+OT 1.600
  2. NFL TIME TOMORROW!!!
  3. GG, skoj vev vid borden idag! Du är nog en av få regs som skriver nh efter att torskat en balja. Creds för det! Lycka till med liret! Mvh GRINDER
  4. TGrinder

    lås!

    Jösses vilken trött människa Jungleman är!
  5. http://www.seahawks.com/videos-photos/live.html Training camp with the Seahawks! Dags att börja få ladda upp inför säsongsstarten!
  6. Aa igår var det verkligen kanonväder. Låter som du kommer få en skön vecka. I storstan har det varit massa glassande. Idag blev det chill vid poolen, träning och god mat! Den där låten är fet, men jag ska bjuda på en låt som får dig att plussa en bugatti ikväll. Snyggt personbästa btw, jag drog själv till med min näst bästa månad i Juli. Ses i orten!
  7. Ortens, whats poppin' niggah? Behöver lite sköna beats till denna underbara sommardag!
  8. Ja, fallet med Hernandez är ju supersjukt. Angående Coopers snedsteg så verkar det som om att hans teammates ändå godtagit hans ursäkt förutom McCoy(?). Personligen hoppas jag på att han bli cuttad!
  9. Tänkte du på någon speciell draft eller nåt annat? Det är helt sjukt hur länge man gått och väntat på att det ska dra igång..fruktansvärt taggad inför dom första matcherna!
  10. Agree! Förhoppningsvis så trillar det in 4 lag till.
  11. Förespråkar verkligen inte shove med TT, sizear 300ish på river.
  12. Skoj, kommer följas! GL!
  13. Fint månadsresultat! Ser fram emot att få vevas lite med dig på 2-4 förhoppningsvis!
  14. + a milli!
  15. När vi ändå är inne på house..
  16. Brunetten i vit blus..
  17. Bjud på en före-efter bild då, biffen!
  18. Ortens, gungar du till sånt här?
  19. Thumbs up, keep em' coming Ortens! Och Grattis till TC:n KungKroon!
  20. Sign me up! Lynch
  21. Riktigt skön låt, gl med liret ikväll!
  22. TGrinder

    lås!

    +1, You got my support as well Vladi! Fortsätt leverera magiska reserapporter, den senaste va riktigt bra!
  23. Tänkte precis samma sak, något som inte riktigt stämmer där.
×
×
  • Skapa nytt...