Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Berghet, blir minst sagt en riktigt intressant match mellan oss den här veckan. Känns som det är vinna eller försvinna för dig och jag behöver minst lika mycket en vinst för att hänga med.
  2. Anser du dig ha större edge bland Mid & HS MTTs på PS än vad du har på 2-4/2,5-5+ på Svs? Eller vad var det som fick dig att sadla om till just MTTs?
  3. +1 Slapp jag säga det själv!
  4. Det va inte mycket till bicepscurls här inne..
  5. -1.0 på Galatasaray va ju hämtkorv om något. Hur kunde du missa den?
  6. Inte nog med det, du slipper fucka upp dygnet och förmodligen kan du se NFL-matcherna på en "normal" tid på dygnet.
  7. Haha, ett desperat försök att göra reklam för White! Jag har en plan! / Sickan
  8. Snyggt jobbat, vad nickas?
  9. Skjut mig! Det va den fantasy-säsongen, ser fram emot nästa! / Mvh Bitter
  10. Vafan busta du också?
  11. Haha, snyggt! Såg du matchen? Va en riktig rysare!
  12. Haha, behöver nåt liknande jag med fast med Jones!
  13. Snyggt braten, bara jobba in ATH i MTTs på Stars innan 2014!
  14. Fantasy-predictions ska man ta med en nypa salt iallafall. Lätt att man stirrar sig blind på vissa spelare och deras predictions.
  15. Du va inte ensam..hade även ett par vänner som ryggade mitt spel där (just för att det är en spik alla dagar i veckan). Fyfan så vidrig match! + Att Seahawks åkte på torsk mot Colts också, sjuk Söndag!
  16. Buggar Fantastycast eller? Cheifs D/ST står på 30 pts med 3 TD men leder matchen med 10-0?
  17. Trodde inte jag hade bustat i Survivorn men det hade jag visst, GG och GL resten!
  18. Snyggt Berghet, du jinxa dig bort från 0-4! Grattis till första vinsten, Hogge du är fan livsfarlig!
  19. Någon har mycket fritid..
  20. Hahaha, vilken jävla legend du är! Sluta aldrig skriva!
  21. Fast sen har du "släppt" in näst mest poäng också.
  22. Haha, guld! Kötta på Ortens!
×
×
  • Skapa nytt...