Berghet, blir minst sagt en riktigt intressant match mellan oss den här veckan.
Känns som det är vinna eller försvinna för dig och jag behöver minst lika mycket en vinst för att hänga med.
Du va inte ensam..hade även ett par vänner som ryggade mitt spel där (just för att det är en spik alla dagar i veckan). Fyfan så vidrig match!
+ Att Seahawks åkte på torsk mot Colts också, sjuk Söndag!