Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Yes, bor i Upplands-Väsby. Där ser man, antar att du sett en del hemmamatcher med Jets isåfall? Beror ju på vad du vill lira för position, tror du kan lira WR/DB utan problem. Ingen av dom positionerna som kräver att du måste vara oerhört välbyggd/vältränad. Nu pratar jag "korpen-nivå" B-lags spel osv och inte Superserien. (:
  2. Spelade en del när jag va yngre, blandat annat i PeeWee för Arlanda Jets och även i U19 för samma klubb. La dock av i brist på tid då jag höll på med andra sporter samtidigt. Är själv sugen på att börja lira igen. Det är helt klart en av dom roligaste sporterna jag utövat, riktigt bra träning för hela kroppen också! San Francisco 49ers-Seattle Seahawks nu, tror 49ers går segrande här.
  3. Önskar dig all lycka, alltid tyckt att du varit en av dom mest stabila när du väl reggat 2-4, så tycker att det tråkigt att höra att du lägger korten på hyllan. Mer tid över åt NFL dock. Missa inte nattens match btw. Mvh
  4. Menar det!
  5. Vilken jävla portion, oundvikligt att hamna i matkoma efter den middagen. Såg väldigt gott ut måste jag säga!
  6. Märkte också det nu när jag skulle testa för att se om det verkligen var så..satan så oskönt! Det va ju perfekt som det va innan uppdateringen. Why SvS WHY?!
  7. Förstår inte heller varför ni lagt "Ta en paus" i en ruta uppe till höger..lite halv drygt. Annars thumps up för uppdateringen, lite ros förtjänar ni bland allt whine.
  8. Detta har ju inte så mycket med NFL att göra men kände att jag var tvungen att posta denna sjukt coola video. Hoppas det är lugnt berghet! Hade vart kul om man kunde fått se lite sånt här halftime performance även i NFL.
  9. Wööööööö
  10. Sjuk jävla match inatt, Manning är ju omänsklig i 4:e quartern.
  11. Det där va riktigt sorgligt att se..
  12. Well done sir!
  13. Inga problem, kul att förslaget gick hem. Kötta på 5-10 borden nu förfan!
  14. oerhört bra och behaglig cover såhär på "morgonkvisten". tack för den!
  15. 800kg Poker
  16. Haha låter bra! GN sir
  17. Arizona Cardinals : -2.5, ingen jinx från min sida inatt iaf.
  18. - min lista med det bästa och senaste från housen - enjoy!
  19. Svårt liv..snyggt!
  20. Tankar kring detta inför kvällens CL omgång: Chelsea -1.25?
  21. Haha, dom orden fick jag käka upp rätt grovt! Bears var mycket bättre än jag väntat mig, Marshall och Cutler dominerade. Sen kan man fråga vad Romo höll på med..
  22. Under spelet känns safe!
  23. Tyckte också +3.5 såg mest lockande ut tidigare, men nu vettifan om det ens hade räckt för Bears. Är istället inne på att lira U 41.5. Bears (24.7 ppg), Cowboys (15.7 ppg) inte omöjligt..
  24. Predictions Dallas Cowboys vs Chicago Bears någon?
  25. Snyggt, sjukt bra match faktist och Newton visade upp sig från sin bästa sida. Fan! Nu ligger degen på Giants!
×
×
  • Skapa nytt...