Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Hade 2 spelare som 0:ade och 2 st som drog in 1 pinne enbart. Sjuk omgång, minst sagt! Jag lär ju busta survivorn först iaf!
  2. Ja det svänger somfan i Fantasyn! Åker säkert också på stryk om inte Manning levererar lite.
  3. Sjukt bra match på Tv10 just nu oavsett om man har spelare från fantasyn där eller ej!
  4. Funkar bra, mest förvånad över att FI inte skjuter turn.
  5. Stämmer! Tror folk kommer ihåg henne mest från That '70s Show.
  6. Haha, men hur löjligt enkelt får Newton sätta sina passningar och TD's. Grattis Gamblob49ers, han gjorde precis sin livsmatch!
  7. Tror inte han själv vet det ens!
  8. Möjligtvis intresserad, ska kolla igenom lite. Ta en titt på mina WR's och se om du hittar något intressant också.
  9. +1 Är dock ett väldigt inbitet NFL-fan sen innan men detta ökar helt klart spänningen.
  10. Nu hänger det på BenJarvus Green-Ellis, sjukt spännande omgång!
  11. Pumpa Wilson!!
  12. Sitter med Seahawks D/ST. Fick även den bästa linan dvs +5 med denna uppställning. Återstår såklart att se om det räcker, men är nöjd!
  13. Man vet att man har en mismatch när man blir tvungen att bänka en spelare som Gore..
  14. Då ska vi inte tala om mina mismatches denna vecka, står inför ett gäng tuffa beslut. Angående Survivorn tycker jag vi kör vidare, inte mycket att göra. Lika för alla osv. Ni bör förövrigt inte missa 49ers - Seahawks imorgon. Kan bli en av säsongens höjdpunkter!
  15. Det går att se..tråkigt! Att dom inte åtgärdar det. Borde bara vara ett "streck" tills Week 2 är helt färdigspelat.
  16. Håller med om detta!
  17. Kan någon möjligtvis se vilken mail jag är reggad med? Isåfall får ni mer än gärna pm:a den till mig. Tydligen lyckats logga in på min "gamla" yahoo.com mail och kommer dessvärre inte åt den som jag reggat mig med i survivorn.
  18. Wtf, vart är Survival-ligan? Loggar in på mitt konto men är inte kvar i ligan?
  19. Köper det!
  20. Är nog fine att checka bakom mot en sån superpassiv spelare. Enligt Starfitter är kartan så otydlig så vet inte vad han förespråkar för linje på turn alternativt river.
  21. Vi mår ganska bra här och tar syn. Raisa finns inte på kartan iallafall.
  22. Haha, Ken lastade stenhårt på honom! Bara hoppas på att Gronkowski kommer tillbaka så Edelman inte får lika mycket bollar i red zone. Lyckades dock få Battle för en billig peng, hoppas han leverera lika bra (eller bättre) mot Texans som mot Steelers. Wilson känns sådär att ha i truppen just nu..
  23. http://www.nfl.com/photos/0ap1000000205053?campaign=Facebook_gallery_30
×
×
  • Skapa nytt...