Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Då vill ändå få in degen när du inte tror att du leder? Makes no sense..
  2. Måste hålla med föregående, jävla vad bra skrivet Trillske!
  3. Den platsen är nog inte så kass ändå, du riskerar ju inte att få en bildörr uppslagen på högersidan av någon granne.
  4. Helt rätt prioritering, imo. Bara att hon vill komma till Berlin och träffa dig trots att hon har ett förhållande säger en hel del, du är garanterat hemma där. No worries!
  5. Finns nog ingen bättre sportmässigt just nu, satan vilka tighta matcher det va igår. Colts vändning va beyond sick!
  6. Skippar det, men kommer självklart donera vid nästa Fantasysäsong.
  7. Du kan få det för en röding..
  8. Semisugen här också..
  9. Men så blev han det..
  10. 6-3-1 stämmer bra det. Må bäste man vinna! Det va riktigt kul att delta (trots att det va första gången) även om man inte tog sig till slutspel. Får bli att jobba in Super Bowl med Seahawks och förhoppningsvis glädjas där istället!
  11. Zlatan som målskytt till 3.40 känns som kvällens bästa spel. Forza Ibra(Sverige)!
  12. LOLOLOLOLOL
  13. +1 Alltid lika trisst när ens egna spelare underpresterar och FI springer godmode..
  14. Det har varit en ära att du valt att använda mitt förslag till dagboksnamn under en längre tid. Tack för den tiden Markus800!
  15. Standard!
  16. Lyckas tka 3 ggr på 2on2. Helst plötsligt lät din historia ännu mer övertygande..HIEAHIEHIAEHAIEHIAEHIA
  17. Haha, vilket pluswhine! (Hopppas du inte va allt för seriös) Du har 7-1 och och tappar en 47:e rankad WR när du har Megatron, Nelson, Smith för att nämna några. Jag tror du sitter rätt lugnt..
  18. Det va nog den sjukaste matchen jag sett i år. Och fyfan va Dalton va värdelös!
  19. Grattis till klonken, lasta allt på Bengals inatt!
  20. Kommer gambla rejält den här veckan så håll i dig!
×
×
  • Skapa nytt...