Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Video ID Finns säkert ett enklare sätt att visa i större format men det va så jag gjorde iaf. Wow, ruggig lineup som du säger!
  2. Fet festival, väcker minst sagt fram sommarkänslor! Vilket datum drar den igång?
  3. Gillar tanken väldigt mycket! GL för övrigt.
  4. Om jag inte minns helt fel så har väl fd Team PokerStars Online “ClarkKent89” uppnått SNE. Läste även att RunningAlone hade klarat bedriften. Så det finns ett par st, men dom verkar vara få. GL med satsningen om du nu väljer att gå för SNE!
  5. Grym start på 2013, imponerande att se hur du klättrat så pass snabbt i stakes. Keep on rollin'.
  6. Haha, fan va underbar dagbok. Gott nytt år Babupa, hihahoho!
  7. GL!
  8. LOL..vilken fail! Hann du få någon deg av mig när jag tiltade idag?
  9. Bra intervju Berghet!
  10. Du blev knappast besviken över Redskins vs Ravens matchen va? Fyfan vilken match! RG3 for president!
  11. Lyckades hitta en bra stream med helt ok kvalle: http://www.vipboxsports.eu/boxing/71338/2/ufc-on-fox-5:-henderson-vs-diaz-live-stream-online.html
  12. Finns det verkligen ingenstans man kan streama matchen gratis?
  13. "Det enda jag gör på helgerna är att supa + att det suger att vara bakis jämt och ständigt" Men ändå ska du till bolaget idag igen. Just sayin'..
  14. Härligt, lycka till!
  15. Säg att det va ett booty call? Annars är det inte värt att nämna att du ska ringa ett samtal.
  16. För att göra det enkelt som möjligt för "Såsen" kan nog alla som vart på CC i Stockholm hålla med om att det bästa för han är att ringa in till CC strax innan kl 18:00. Då har du garanterat en plats och behöver endast anmäla dig inom 30 min för att slippa försvinna från listan, precis som DickNiaz sa tidigare. Mvh / Bodde på CC i 4 mån.
  17. TGrinder

    baros

  18. Se till att vara där i tid, framför allt vid löningshelg. Du bör även ringa in innan 18:00 för att få en bra plats på väntelistan och slippa köa 2-3 timmar. Deras ceasarsallad är ett måste.
  19. TGrinder

    baros

    Pure definition av fisk snarare!
  20. Jävlar va du springer fint, härligt! Man kanske borde skaffa en dagbok..
  21. Noooo..Cololololoooombia ftw!
  22. Haha så jävla bra!
  23. Stämmer bra det. Du med antar jag? Fina grafer btw.
  24. Äntligen en förhoppningsvis skön 2-4 DB. Ses vid borden. GL!
×
×
  • Skapa nytt...