Haha, skön du är som gör ett inlägg om det där! Jag drev för att jag hade en polare som satt på samma bord. Anser du man outar någon för att man skriver "Blomman"? Lugna ner dig lite nu lilla du..
Gör en facebookstatus också om du vill beklaga dig så mycket..