Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Still waiting..
  2. Vad har hänt med Pkr_falk, han var ju roomie med felstav så sent som i December.. GL GL!
  3. What?! Vilka sets skulle vi kunna tänkas ha på den här brädan som spelat menar du?
  4. Det där tråkiga svaret förstärkte min misstanke om att du fortfarande är ett troll..
  5. Vad hände med "frågeställningen"?
  6. Du får ha lite mer kött på benen nästa gång du ska reka bets åt folk! GG
  7. Bra val! #NoJinx2QuartersLeft
  8. Yes, stämmer bra det. Kunde inte blivit en bättre matchup. Folk som älskar amerikansk fotboll bör INTE missa den här matchen. Den kan bli riktigt bra!
  9. Det "ryktet" stämmer ganska bra kan jag meddela. Vill inte jinxa något men ligans bästa defense tar hem detta. Vilket lag det är..det får ni googla fram.
  10. Facit!
  11. Tyckte väl att det va mindre fisk vid borden..
  12. Håller med föregående! Stabil månad ändå trots monsterbacket.
  13. Kicka igång så sent som den 15:e, så får vara nöjd.
  14. +1
  15. Haha, skön du är som gör ett inlägg om det där! Jag drev för att jag hade en polare som satt på samma bord. Anser du man outar någon för att man skriver "Blomman"? Lugna ner dig lite nu lilla du.. Gör en facebookstatus också om du vill beklaga dig så mycket..
  16. Vad är det första du hade gjort om du fick vara "man" för en dag?
  17. Hahaha, guldbeskrivning! Det är han..
  18. Amen to dat niggah!
  19. Vilken P.I.M.P du är mannen! Härliga bilder förövrigt.
  20. Härligt att höra! Va inte menat som något drygt at all. GL vid borden sir!
  21. Du är bäst!
  22. Vad innebär det? Grön gubbe direkt när du kom fram till ett stoppljus?
  23. Haha, jösses! Mot reg?
  24. Wp! Blodad tand för livet nu?
  25. Men då är du ju medveten om att du leder. AQ handen är ett litet annat scenario. Därför är jag lite förvånad över att du vill få in det när du tror att vi inte leder här speciellt ofta. Säger inte att det är en fold men argumentet för syn var aningen konstigt bara.
×
×
  • Skapa nytt...