Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. TGrinder

    lås!

    Haha, alltid lika roligt när sånt sker! Förövrigt så gillade jag rapporten du skrev om pokerkryssningen, mer sånt! GL
  2. Like a boss! Keep crushing it man
  3. Stort GL bud!
  4. Intressant, jag tror flera med mig hade lagt sin slantar på att du dega och sprang in i något sjukt. Nu är jag ännu mer intresserad av att veta vad Fi5 satt med för löv. Vad för typ av händer anser du Fi5 ha i det läget eftersom du hittade fold?
  5. Nämen förhoppningsvis dega du, fick syn av båda och stod. Oerhört nyfiken hur det slutade!
  6. Degar turn förövrigt och springer in i Q9.
  7. Som spelat så bettar vi alla dagar i veckan!
  8. +1
  9. Sjukt att man inte tänka på det innan. Tack för "tipset"!
  10. Blir att följa imorgon, GL somfan!
  11. [ ] 1M händer [ ] Supernova [ ] Träna minst 3ggr/vecka [ ] Dra utomlands 1 månad [ ] Se en NFL match live. [ ] Midnattsloppet [ ] Besöka Las Vegas/WSOP [ ] Sätta en brasilianska [ ] Sätta en till brasilianska.. [ ] Utveckla min matlagning
  12. Använder du dig mycket av mental träning för att hantera den höga variansen?
  13. Tack för den! Intressant intervju, hade vart kul att se en 48h HU-match mellan honom och Blom.
  14. Kommer följas flitigt, GL somfan!
  15. Ravens, deras odds står alldeles för högt för att avstå från spel. Sen önskar man innerligt att en spelare som Ray Lewis som gör sin sista match ett perfekt avslut på sin karriär. Mest av allt hoppas jag på att T-Sizzle gör så att Kaepernick får käka turf ikväll. / #hatethe49ers
  16. Fan vad steeekigt! GL
  17. Aldrig bra att jinxa!
  18. Summerburst är bokat, utöver det är har jag inga festivaler planerade. Även om jag är väldigt sugen att dra på Tomorrowland. Dock hade nöten/drömmen varit att dra till Brasilien och uppleva någon spelning på denna exotiska nattklubb:
  19. Haha härligt, nemas problemas! Nej inte jag heller. Tyvärr har man inte så mycket kommentarer att komma med vad gäller ditt PLO-spel då jag själv spelar NL. Men finns ju andra saker än bara poker (tex brudar, festivaler osv) i den här dagboken som jag följer flitigt! Pokern ser ut att rulla på bra iallafall, se till att klara målet nu!
  20. Kommit underfull med hur man lägger upp videos nu? Väl pumpade culos på vissa av damerna!
  21. Ouf såg nice ut! Du lär knappast längta tillbaka till Sverige iallafall. Snökaos i storstan just nu. Bjud på lite mer pics under resans gång! Have fun!
  22. Han tryckte bland annat in 250 000 händer på 1 vecka på NL2 och blev "bara" SN. Men vet att han hade som mål att bli SNE under 2012. För att återgå till Travbanas db så vore det intressant att veta hur länge du hållt på med crossfit och om du har något speciellt träningsschema och kostupplägg du följer? Är själv sugen på börja köra nämligen.
  23. Det som visas i slutet av länken efter = tecknet, <--Som sagt, finns säkert någon mer erfaren pf-reg som kan det där bättre än mig. Angående resan så låter det som det inte är allt för saftiga priser. Huset såg riktigt jävla nice ut, lär ju inte vara några problem att styra efterfester i den kåken. Baller!
×
×
  • Skapa nytt...