Aa igår var det verkligen kanonväder. Låter som du kommer få en skön vecka. I storstan har det varit massa glassande. Idag blev det chill vid poolen, träning och god mat!
Den där låten är fet, men jag ska bjuda på en låt som får dig att plussa en bugatti ikväll.
Snyggt personbästa btw, jag drog själv till med min näst bästa månad i Juli.
Ses i orten!