Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. TGrinder

    #Dennis

    Haha! Tror Rangers tar det inatt för övrigt, 2.40 känns helt klart som ett överodds i vilket fall.
  2. TGrinder

    #Dennis

    Hörde rykten om böter på Lunkan efter att ha sprutat vatten på Crosby. Även om Rangers eller Pens går vidare har dom inget att komma med i en round 3, tyvärr..
  3. Inte för att vara någon partypooper, men har du sumpat brillorna? För övrigt, väl sagda ord Izecool!
  4. +1
  5. Wow, grattis somfan! Lycka till!
  6. Haha, skön du är som fråga honom! Kung!
  7. TGrinder

    jontaz

    That's right buddy!
  8. TGrinder

    jontaz

    Komiskt att dom orden kommer från just DIG! Måste passa på att tacka för den dagliga underhållningen vid borden du bjuder på efter varje förlorad pott!
  9. Haha, underbar signatur! Peace
  10. Haha, gör det!
  11. Helvete vad han går bra Lukas..
  12. Exakt! Wööö / Mvh Filppu87
  13. Han är bäst bara, vi gjorde en intern omröstning han, jag och slarvsylta och han röstades fram till den bästa. Vilket innebär att jag är nästbäst och slarvsylta är 3:e bäst. Tråden kan stängas, alla är eniga! :ola: :ola:
  14. Du är bäst va?
  15. TGrinder

    #Dennis

    Bannar ni enbart kontot dom skapat eller IP:et också?
  16. Vem är du?
  17. svettis är bäst, ingen protest!
  18. Jag tycker du också har blivit det..
  19. TGrinder

    #Dennis

    Aa precis..HeheHEeEhe! Du spelar väl fortfarande om pengar i en turnering? HeHIeahoaiio #Trolleripåhögnivå
  20. Ah sorry Valter, såg inte att ni hade skrivit om den händelsen på poker.se!
  21. +1 minibiff does it again!
  22. http://www.poker.se/nyheter/77963728/fangelse-for-tva-av-de-atalade-i-bedrageriharva-pa-natpokerklienter.html
×
×
  • Skapa nytt...