Släpper man in ett mål 2 vs 6 så har man inget i VM att göra, Englands defensiv på första målet va rentav pinsamt. Suarez andra mål är det inte mycket att snacka om, världsklass!
Fyfan, det där målet på övertid var vidrigt..
Edit: Tills jag kom på att jag böt till 1-0 minuterna innan matchstart, ber om ursäkt till alla 2-0 rekare. (: