Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Yes, dega dom till 2.10! Men det va på håret..får tacka Bryzgalov som var ruggigt bra inatt.
  2. Haha, guld!
  3. Visst bettas det lite NHL i den här dagboken, eller är jag helt ute och cyklar? Tankar om Minnesota inatt?
  4. TGrinder

    #Dennis

    Usch, nyfiken man blir på vem spelaren är. Är han inte svensk tycker jag lätt du ska outa! GZ till fina cash!
  5. -87K
  6. TGrinder

    jontaz

    Nej!
  7. Mysig graf, wp! Ses vid borden nästa månad då.
  8. TGrinder

    #Dennis

    Har varit grymt kul att följa er, tycker verkligen inte ni ska se det som ett fail pga den stora backdagen. Creds för att våga ta skott för större summor än vanligt!
  9. "Jag va full/bakfull, tiltad och grisfisken hånade" - Då är det fritt fram att mordhota
  10. Stu Ungar eller Phil Ivey?
  11. Han är ju trots allt pfs egna lilla polis..
  12. Vad står det för eller vad är det? Såg roligt ut iaf. Trodde det va någon kebabkedja först..
  13. GL i WCOOP, tror jag såg dig rätt deep i Challenge 01 om jag inte är helt ute och cycklar.
  14. TGrinder

    #Dennis

    Alright, GL! Ses på FT!
  15. TGrinder

    #Dennis

    Gratulerar! Liras WCOOP Challenge 01?
  16. Du gav mig precis en hjärtattack..
  17. Lagt ner liret eller spelar du fortfarande?
  18. Det är väl snarare dealern/brush som ska säga till dom och inte att vi(spelarna) själva som ska påpeka det åt dom. Nån måtta för det vara..
  19. Det talas betydligt fler språk än just dom två. Tror dom flesta som varit på CC i Stockholm kan intyga det.
  20. Skön kepa Bussman bjuder på "AbraKebab" eller vad det står!
  21. GL, vad nickas?
  22. Tjena Filppu!
  23. Har sagt det förut och säger det återigen. Hade du lagt ner lika mycket tid på att analysera ditt spel istället för att leka polis på pf hade du vart miljonär nu..gå och byt blöja nu snorunge.
  24. Jävligt intressant..
×
×
  • Skapa nytt...