Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Bump, hur mår ni? Börjar från vänster som vanligt. Dvs watoz
  2. Hahaha kung jimpa
  3. En svennemille hit en svennemille dit. Känns knappt för skåningarna
  4. Vilken jäävla kapten han är jimpa
  5. Hej dagboken, idag har vi botat bakfyllan med grogg och börjar därför bli smått fulla! Grindade casinoholdem ett par timmar, dingade en str8flush så klev ur cirka 1200 dulls upp. Rätt std. Nu blir det mandalay bayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy METALLICA
  6. Creds till alfredo! Du är en stor man! Ska hälsa papa het från dig imorn! En öppning med battery vore inte helt tråkigt! Verkar dock som dom är inne på att öppna med That was just your life+End of the line på detta leget av touren också, klagar inte på det heller That was just your life är imo eventuellt det bästa dom gjort sen black album. Iofs har de haft ett semibreak sen NY nu så kanske öppnar dom med nåt annat hi hi hi. Ska bli kul att se dom igen iaf, var i juli i barcelona senast. Riktiga kungar iaf som turnerar så hårt i dreas ålder. Får hoppas dom håller i länge, verkar ju inte ha några planer på att sakta ner ännu - snarare tvärtom. Blev ännu en livesession efter middagen idag, sjukt vilket liveproffs man blivit här borta. Börjar typ gilla live mer och mer, igår tror jag vi tryckte in typ timmar helt spiknyktra tom. Dessutom är ju värdet ett skämt. Kan tänka mig att std bellagio 10-20 bordet motsvarar typ NL50 online atm. Vi hittade ett par USA-laxar var idag sas. Skönt med lite irldeg som man kan spewa bort, blir lätt så i Lars vegas. Dock är det fortfarande jäkla segt såklart, spelade en stor pott på hela kvällen i princip där jag synar emops öppning från hj i pos och knappen säger 300, emop viker jag synar med AJhh, flop 89h3h går check check, turn 7 - checksynar 400, river 2h checkar och han river tag i en stapel med 15 hunkor och slänger in skiten. Jag vevar in och han viker och går på berzerktilt och lämnar bordet direkt efter HE HE. Över och ut från hangarounden punkt com
  7. Såja, fick 100 dollar för att gå in och dra ett djupt andetag på toan efter att emop1 varit inne och skitit. Kan vara det vidrigaste jag gjort men men vad gör man inte efter ett 30k usd hål HI hi hi
  8. Metallica imorn på mandalay bay :D::D:D:D SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJA
  9. Ty butten, iaf npgon som uppmärksammar den store Korvén här., Full idag igen, mvh
  10. Vänta bara till finalbordet imo
  11. Jag kom hem i natt marginellt vinfull efter middag på picasso och hittar fingubben på 100200 plo på svs och lägger ganska snabbt 200 kakor! Det var skönt. Idag blire grand canyon helikopter-tur på ebisumarus vis Mvh
  12. GG

    Rooney

    HHEHEHEhehEhehhehehehhehehhehehhehehehhe ja
  13. Vidrigt urmy, vidrigt. Nah inga roliga händer ea! HE HE. en ~5k pot när jag öppna ut med 89o får några syn flop QJx alla klöver, jag bet en gubbjävel synar, turn 9, bet gubben synar river K, skjuter 1300 i 1500 kanske han kollar upp mig utan skam med QJ. Syna 3b med 66 mot den enda som kunde spela åp bordet. flop 789 han bet jag syn, turn 4 check check river J han checksynar 800 i 1100 med a9 HE HE Visade sen prov på lite rutin och fyllde på stacken till 2,6kish exakt handen innan jag floppar nötfärg med A9hh mot nån spelgalen asiat och får in allt mot hans jhöga färg hhihi. Blev väl en laxjävel upp så att säga
  14. GG

    Rooney

    Telefontuben!
  15. Hur ska han annars spela?
  16. Vart ska du ea? Hej dagboken, igår spelade vi på bellagio. Var det softaste 10-20 bord jag nånsin sett och var helt fantastiskt hur många IRLkung-gubbar det satt vid bordet. Fick många härliga skratt.
  17. Han är förjävla duktig Pete, synd att man missar det där
  18. Jo tack, bakis och gulad i ett mörkt ångestfyllt rum i vegas annars är allt toppen! HE HE Fake-edit: är nog bara bakis HEHEHEHHE
  19. Hej dagboken, bakfull idag. hej då
  20. Tjena hur går det för er? Mvh
  21. Gratulerar, bra spelat osv
×
×
  • Skapa nytt...