Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. Varför tycker du inte det? WSOP's 2-7 har väl alltid varit i NL? Funkar ju kanon!
  2. Du startar alltså inviteturrar? Varför just FL? Jag är sugen i vilket fall! Sorry att det inte blev nått igår grabbar. Blev spontanbesök på krogen! Verkade ändå inte vara allt flör stakrt intresse här.
  3. Då var det rätt trots allt. Hjort har du några tipps på bra böcker som behandlar lowball? Har läst SS.
  4. Vore skoj om ni kan höja NL nivåerna på 2-7 lowball. NL50 är lite klent. Ser gärna upp till NL1000. Högre NL stakes för 5CD är inte fel det heller.
  5. Jodå lite sugen är man! Frågan är dock om vi tillåter anfieldroad ikväll :D
  6. Sant, smart tänkt med bytet! Håller på att lära mig 5CD så jag spelar nog rätt ABC kan jag tänka mig.
  7. 1. Spela inte FL det är ju värdelöst =) Din edge är mindre där än i PL. 2. Troligtvis reser han ju inte UTG med 99-22 ellerhur? Så då återstår 2 par eller högre triss efter bytet. Såvida han inte sätter dig på en draghand i och med enkortsbytet. 3. Vad är det för jäkla byte du gör? Som jag har lärt mig ska du byta båda korten där iallafall. Någon annan som kan kommentera detta? 4. Ja du ska beta ut. I mitt tycke har du haft en draghand eller 2par. Och om du sätter honom på AA pre så kommer han tro att hans eventuella 2par slår ditt.
  8. När tror ni dapine hittar hit? =)
  9. Neo det finns nog en anledning till att du är dealer ^^
  10. "Det här ska jag se till att fixa direkt på måndag!" Orka köra nått copy/paste svar liksom.
  11. Sopigt svar om du frågar mig kompis. Det där svaret får man alltid från en pokersite som inte bryr sig ett skit i frågan det gäller! Visa att ni sticker ut från mängden.
  12. tilta mig mera
  13. Riktigt imponerande! Tror det finns en jackpot bonus på CDpoker som kräver 3 raka finalbord. Har för mig att man som sämst vinner $20k på det! Testa!
  14. scam...
  15. Som cassano sa så vill även jag se 52" plasma. Klockor vore sweet som fan det med!
  16. haha ok =D misstänkte att det var något liknande! Iaf fint jobbat ikväll. Pengarna är skickade och GL på finalbordet jagd rar ut och steamkäkar. Btw fin graf på sharkscope nu ditt äckel :D
  17. GG lowel! Jag slantar över nu. anfield som sagt firra 100pts nu så det blir omjöiogt att slå =) Btw min polare undrar vad din bild betyder? =D Är det en balle
  18. Då var segern spikad för anfield =) GG
  19. Poängen ska vara uppdaterade nu =) anfield det här måste va det sjukaste jag sett på länge! Fixar du 50% finalbrod eller? =D 7/19 i sista för dig jobba jobba!
  20. wow bodinarn du har ju haft sjukt oflyt idag ^^ den där var inte o leka med
  21. Det här måste vara bästa resultaten nånsin under forumets historia. Tror ingen har tagit 2 ITM samtidigt! Och du är du dessutom HU. gl m8 =)
  22. Rätt tillfälle att hitta streaken iaf =)
  23. Sitter och undrar det samma hehe. Känns som jag blir påtvingad ett finalbord för mycket tack vare er, era seglivade jävlar!
×
×
  • Skapa nytt...