Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. som jag ser det blev jag 3 outad på min vinst helvette asså
  2. hayhahah va fan jag gillar stora potter nära bubblan i pos han kan ju verkligen dra åt helvette den där A8 killen =D
  3. tål att funderas på =D Chipsen är ju mer värda i ettan just nui
  4. eury och jag på ettan. Dubbla mig upp snälla?
  5. femman: 40469962
  6. jag och eurymecmecmec på samma i tvåan. Bodinarn och jag på fyran!
  7. lyckatill hajen m8 =)
  8. Regg till fyran: 40468120
  9. 40466446 till trean nu gubbs
  10. Aa vi kör top2. Nope turbo finns ej =) Du får väl hämta en flaska till rummet eller nått?
  11. Regga till match nummer två nu grabbar! 40464839
  12. KQ har ju helt klart möjligheter. Men det är lite readbaserat säger jag!
  13. Oj värst vad krav man fick på sig mitt i allt Vi får starta ny tråd till nästa omgång istället. Tror för övrigt att moderatorerna uppskattar om vi håller oss samlad i en tråd, tror ni inte? =)
  14. Vad säger ni, pris top2 eller 3 nu nä'r vi är 8 pers? 60/40 eller 50/30/20 ?
  15. oj har inte länken i skallen bara så där :D: näe men jag firrar den sen. Men kan ju briefa lite snabbt så du vet hur du ska spela: Spela tight, och dega med A5s och uppåt! GLGL ;
  16. Du hinner dapine bara slanta över!
  17. Okey grabbar nu börjar vi regga oss till nästa $22/180! 50 pers reggade i skrivande stund. ID: 40462489
  18. sweet dude! Cashen splittas 60/40%. Top2 som gäller alltså.
  19. Blir vi bara 5? Var väl åtta pers som visade intresse som mest ikväll
  20. Jag bekräftar på framsidan så fort det dyker in.
  21. Vi siktar på 21:00. Ja nu kan ni börja skicka $100 till clintbygget (stockholm) @ pokerstars
  22. Helt värdelöst av FTP att inte erbjuda elektronik till Europa!! Vem fan vill köpa handdukar och nån jävla papperskorg? Styr upp det här nu!
  23. Vi spelar 6 stycken $22 SNG 180-manna på PokerStars. Jag kommer skriva här i tråden när man ska regga sig till första matchen och sedan kommer det spelar i följd. Alla ID nr kommer finnas tillgängliga på framsidan. Innan spelet påbörjas så skickar alla anmälningsavgiften/sidebettet till mitt konto på Stars. Under spelets gång uppdaterar samtliga när de åker ut ur en SNG så att jag kan uppdatera framsidan kontinuerligt. Vi följer poängtabbeln som även den finns på framsidan. När alla har spelat klart koras en segrare och prissummor skickas ut direkt.
  24. Nu spelar jag inte kinapoker men det är väl inte mer tur än lowball? 97 hade dom ett kinapoker sideevent vid WSOP har jag förmig.
×
×
  • Skapa nytt...