Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. ute plats 399. rundfold till mig i sb som tittar ner på 35o, stål med andra ord. degar med 10bb och möter 77. GG o gl ni som är kvar
  2. 141k i pausen. 185/498. jobba jobba
  3. uppe på 176k. "turade" AQs vs KK AI pre. Inte mycket o göra skulle syna 27k på 98k pott eller liknande.
  4. nickar clintbygget. nere på 112k efter coinflip i blinds
  5. 164k. tuggar på =) Själv?
  6. lycka till zalmon. jag nickar clintbygget
  7. 170k jobba nu grabbar
  8. 108k i pausen. rank 114/1173. pris top1080
  9. jag var nere på 85k o spanade läget bland allt bottenskrap =) Uppe på 103k. nickar du fjaluz?
  10. 121k. det svänger i stacken
  11. du vet att jag alltid har monsterstacken i millen =)
  12. tack bodinarn! =D gl till dig med!
  13. 85k i millen. nått är fel med stars server laggar helvette.
  14. 64k i millen.
  15. 43k i millen
  16. haha åkte på första handen i FTOPS. Andre man ut ur turren totsi. 32k i starsmillen.
  17. bustade 211 i 25k. pris top180. lite semibubbla med andra ord.
  18. bubblade pengarna på mansion efter att ha legat top20 hela turren. Kom långt i warmupen. Ligger 81/253 i en $25k GTD på stars. nickar clintbygget. Lirar även millen. Senare blir det även FTOPS #3 på fulltilt.
  19. grabbar dagens slask kostar $216 och heter FTOPS #2 på fulltilt =)
  20. Man får alltså inte räkna sina actionpoints från SNG/MTT till bonusen? Endast cashgame som gäller då alltså. Hittar heller inga datum för de olika WSOP turneringarna. Antar att man får välja exakt när man vill dra till vegas?
  21. Jo precis man rebuyar utan limit. Jag röstar för 3st bord NL200.
  22. Var väl nån liknande "tävling" på 2+2 för en vecka sedan där grimstar och durrr o gänget lirade typ 3-4 bord (samma lineup på varje bord, fullsatt) under 10h eller nått. Räcker ju inte med ett bord hajar ni väl =) Btw säg till om det finns plats i tävlingen! =) Är ingen ipokerfjolla men kul med tävling =)
  23. Stog i reglerna att man inte får det.
  24. Jaja självklart. Men ett sideevents är inte fy skam!
  25. Kanonerbjudande låter det som. Några som ska testa denna?
×
×
  • Skapa nytt...