-
Innehåll Antal
3 030 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av thefman
-
robster vad har du landat på för bb/100 nu i fullring? Kommer ihåg att det var massa tjaffs kring det där för ett år sedan =D Du har inte lust o posta dina stats?
-
Jo det känns ju som jag är LAG. Om det är optimalt eller ej vette fan. Så länge man klarar av att folda stora händer då och då så rullar potterna in liksom.
-
Ok tycker jag har en lös spelstil jämfört med det mesta på nivån. Kanske får tänka om. Dock är nog min riverstatistik missvisande i nuläget. Det handlar inte om nersynade bluffar i så stor grad faktiskt.
-
Har försökt slå om så gott det går från TAG till LAG... Vad skulle du klassa mig som för spelare med dessa stats?
-
Tror ni det är logiskt att hålla de här statsen i längden på NLT fullring och plussa stadigt? PreFlopRaise%: 16.16 Saw Flop: 22.5% Vol. Pot $ In Pot: 28.5% Aggr. Factor Preflop: 1.2 Aggr Factor Total Post Flop: 3.3 Att. To Steal Blinds: 64.8% Steal success; No Flop: 68.8% Sandbagging; C/R River: 0.4% ShowdownsWon: 51.06% Har haft det jävligt motigt och åkt på mycket lågprocentare sedan jag startade nya databasen så min bb/100 är rätt så misshandlad... EDIT: här kommer profitgraph. Har jag inte haft lite väl låga downswings eller är detta normalt?
-
Det är samma person som skrev alla tackbrev. Tex "tusen tack" dyker upp väldigt ofta.
-
Du frågade om råd till ny hobby. Finns det något softare än att dra ut och fiska med ett par bira? Kanske inte funkar i feb eller mars men i april går det igång skulle jag tippa?
-
Vi checkar som sagt för att få sämre händer att panga, samt hålla nere mot bättre. Vi kan inte vara rädda för så många händer här ur den meningen att han ska dra ut så ofta att det blir olönsamt att se rivern.
-
Kan tillägga att AI skulle vara bra om vi skulle haft 50/50 eller liknande. Nu leder vi stort eller ligger bakom stort rätt många gånger. Och AKs/AQs har han nog inte som preflop spelad.
-
waggho jag förstår hur du tänker. Och jag tror inte han känner sig comittad med sämre J, sämre flushdrag eller pocket under. Vad hade du synat med i hans sits om du får AI i nyllet? Om vi nu bara synar så får han panga igen på turn med 88. Har han flushdrag kommer han checka bakom troligen right? Sen får man då avgöra om flushen sätter sig om han nu har A eller ej. Han kommer garanterat inte checka ett set eller AJ och då håller vi potten nere, med chans att dra ut.
-
Syna och låt honom styra potten. Du vill inte bli av med 88-99 och andra händer som kan tänkas göra samma play.
-
Din förra dagbok var nog en utav de första jag läste! Kommer följa denna med GL me liret! Btw hur lång tid tog klockan att lira in egentligen?
-
ja men hur kan han ha menat egentligen? Blev ju klurigt det här, inte sant?
-
Dealt to GideonS [HK SK] Degen ska ju tokin på floppen iaf. Tycker din resning är lite ångest. Slå upp ordentligt. =)
-
Ja juste! Vad säger ni ska vi spela som vanligt eller försöka hosta 13 events likt WSOP med följande lir: -Holdem NL. -Holdem FL. -Holdem PL. -Holdem NL SH. -Holdem NL HU. -PLO. -FLO H/L. -7CS. -7CS H/L. -Razz. -HORSE. -5 card draw. -2-7 lowball. Buyin kan ju även det röstas fram. Jag röstar för $25.
-
fan haru inte sagt att du hade dagbok för? =D Låter jäkligt skoj med så mycket livelir! Cashar nog ut en del av nätrullen i början på Feb och joinar dig! Lycka till med liret! Btw spelar ni något med Kypta? //anders
-
styr HORSE slasket nån dag kompis =D Mitt starskonto har feting motrigg just nu vad gäller race och coinflips så kan va skönt o växla till slask!
-
Då röstar jag för att ni inför Badugi och A-5 lowball! EDIT: utöver 2-7 single draw. Tack
-
Varför vill man få fi att folda tvåan? Vi har nötter och drar mot supernötter. Sur hand för övrigt erik =D
-
Haha du menar att han var fisk i 75k händer och köpte ut? =D Som du förstår så finns det ingen gräns för hur länge du kan ha en badstreak. Sen vad som är vanligt är nog svårt o säga. 75k är iaf inte vanligt! Under tunga perioder kan det vara skönt att byta form eller spel.
-
Kan vi inte starta en serie där vi lirar 2-3 turrar per kväll tills alla format är avklarade? Sidebetting pre. $50 per MTT och $100 sidebet för hela tävlingen.
-
Hur kommer det sig att du kan starta sådana turrar? Utveckla gärna, låter fetenajs! =D Kan man inte öppna i andra spel också? Vore ju soft som fän!
-
Du är ju rena rama FL hajen ju =) Tråkig graf på sharkscope dock Btw säg gärna till nästa gång du har $T att sälja!
-
åfan det visste jag inte! Tack för infon! Men hur ser ni på det här då? Och varför erbjuda NL50 om man är emot NL? Jag tror ni får trafik även på högre limits.
-
2005 WSOP NL lowball winner David Grey. 2004 WSOP NL lowball winner Barry Greenstein. 2003 WSOP NL lowball winner O'neil Longson. 2002 WSOP NL lowball winner Allen Cunningham. Så här ser det ut sedan 1973. Att lowball inte ska spelas med NL är ett riktigt skämt.
