Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. Jo precis 6st och $100 röstar jag för. Vi siktar på klockan 22:00 så får vi se om det blir något.
  2. Vilka vill lira ikväll?
  3. hajen är det där verkligen en check/raise? =D
  4. Finns det intresse för o spela nu klockan 22:00?
  5. Imorgon som ikväll torsdag? Fredagar ocgh söndagar brukar inte va så hett för sånna här tävlingar iaf. Vad säger folket om att höja insatserna denna gång? Spela 6 st $22/180 med sidebet $100. Pris top3 vid 10 tävlande eller fler. 50%/30/20 typ.
  6. Ja fan det är ju alltid skoj. Torsdag eller Lördag vad säger folket?
  7. Jag tycker helt klart att du ska satsa på MTT ett tag. Varför sitta och ha tråkigt på CG när du är inne i en downstreak där? För övrigt är det en väldigt bra idé att nöta lite andra former av poker när det går trögt på nån front. Ett tipps är HORSE och 2-7, jääävligt kul Följer även denna dagbok. glgllglg
  8. Spelar det någon roll när mats får backdoor flushdraget? =D
  9. var väl så gamla forumet såg ut?
  10. Nu börjar ju det här likna något igen!
  11. Ace on the river är inget speciellt bra. Står typ inget nyttigt där. Satsa på Harrington böckerna så har du en stabil MTT grund =) Kötta på!! glglglg
  12. Jo det är så att en vänlig själ här på forumet är villig att stejka mig till att spela dyra turneringar på pokerstars. Jag bygger rulle just nu och har därför inte riktigt råd med $200 buyins. Så nu vill både han och jag veta om följande % vid eventuell vinst är rättvist för båda. Vad är normalt? Kom gärna med förslag! 1-5x inköp = 70/30 till honom. 5-10x = 60/40. 10-15x = 50/50. 15x + = 40/60. Tanken är att han går in med $1k/månaden. Kan jag ens räkna med ITM på så få turneringar? Det är ju rejäla startfält.
  13. Otippat att han går o klonkar 40k GTD samma kväll? =D
  14. Har dubblat rullen i december, typ =) punkrock: Gå tillbaka till nl300 säger jag. Kan vara av flera anledningar som det har gått dåligt senaste tiden. NL500 ser ju ut som nån mellannivå för grinders. Ner o bygg självförtroende om inte annat!
  15. weaktight? Inte vad jag har sett i turneringar iaf.
  16. Dega in några hundra på stars o lira MTT med mig ikväll =) Kan köra några smarriga sidebets!
  17. Vore roligare o höra om han köpte den där Ferrarin som han skulle övningsköra i =) Mats du får visa att det trots allt är du och Legato som är bad boys och inte Jacobmal och Nebbis! =)
  18. Ge oss gärna exempel på rationella kvinnor... BigBrother-Jessica =)
  19. MP3: D.L.K - Hockeyfrilla :D:
  20. Det här firrar du snabbt! Ta det lugnt med bluffandet bara! =D Perfekt MTT träning när vi lirar våra 180-manna tävlingar. Bara grinda dom! =) GLGLGL
  21. Tack för stejken igår! Synd att man inte kunde gå ända till finalbord bara =) GG Kanske kan göra liknande deal nästa söndag eller byta procent eller whatever. Måste ju klonka söndagsmillen nästa gång? Btw jag glömde/orkade inte spela den där sista HORSE $109 turren som vi hade avtalat. Var för trött efter millen. Så du har en turres "frispel" till nästa söndag. Grinda på!" GLGLGL
  22. Jag åkte med 55 vs AJ på 173 plats. $1.5k nått men hade 30% borta.
  23. Rejlar dig nu. najs! Känns som jag bara har foldat i 3h nu. Inte mycke o raila =) Bara överlever o pushar då och då =)
  24. hehe standard ju =)
  25. 125k här borta. Kämpa kämpa sverige!
×
×
  • Skapa nytt...