-
Innehåll Antal
3 030 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av thefman
-
Hahaha bland det roligaste jag har sett! ;D Som du sa så var tränaren klockren!! Ty hajen
-
Finns SNG HU på stars som inte stiger i blinds nu. Rödmarkerade har jag för mig.
-
Spela SNG HU när du ändå kör så pass lågt. Raken biter för mkt =) Dessutom är det megatilt när en fisk drar efter en stor pott.
-
hahaha ska det komma upp varningstexter när fisken har nötts? Du kan inte gilla livepoker... http://www.youtube.com/watch?v=U4du3EAZoT4 Du måste gråta när du ser sånt här
-
fisken försvinner nog i samma rate på siter utan PT som med. Raken spelar förmodlgien 10ggr större roll.
-
Jag håller med dig. Det blir aldrig så mycket speltid som man tror. Att nöta under downstreak är jäkligt svårt. Fast 6h fins nog många som snittar. Utan att anstränga mig snittar jag 150h/månaden.
-
Inte nödvändigtvis som PROP!
-
Självklart inte, men den ger ju edgen! EDIT: Man kanske i erat tycke borde sätta in en spärr i PT som gör att den bara antecknar data om ett fåtal spelare. Jag menar bara så att killen med blocket inte tappar edge!
-
Klart du får tycka som du vill. Frågan är bara om du tänker logiskt och rättvist. Vad PT ger till den som har svårt att hålla koll på sina motståndare, är vad energidryck ger till den trötte och okoncentrerade. Vad jag har hört får man inte dricka mer än 2st redbull innan en tävling i OS, men du får dricka obegränsat under ett WSOP. Du kan inte jämföra så där grovt mellan olika tävlingformer.
-
Ronny nu lugnar du ner dig. Knäpp upp en redbull och räkna till 10. Vad menar du att PT gör som anteckningsblocket inte kan? Kan man inte sammanställa data själv och lista spelarna kring bordet och rita till olika ikoner efter deras namn vilka indikerar spelstil?
-
Oj vilken överdriven diskussion! PT ger samma edge online som ett anteckningsblock gör live. De flesta använcer programmet för att analysera sitt eget spel och hålla koll på framsteg/motgångar. Hur mycket man än avskyr PT så är nog den formen av hjälpmedel omöjlig att stoppa. Låt oss drömma iväg då att PT läggs ner pga pokersiterna går ihop och drar det till domstol. Ja vad händer då? Kommer inte det inbitna proffset att smälla upp 10 bord över natten och låta camtasia fånga spelets gång? Dagen efter tokanalyserar han filmen och gör noteringar på blocket och ingen kommer nånsin få reda på något...
-
Anledningen till att du bara läser om vinnande spelare är för att du har sökt dig till sådana platser. På ett specialinriktad forum som detta så är det självklart att du stöter på de allra bästa inom ämnet. Hade du langat ut frågeformulär i tunnelbanan så hade resultatet varit annorlunda. Sen så är det en definitionsfråga. Jag själv bor hemma och har inga utgifter annat än de räkningar jag själv drar på mig. Min enda inkomst är pokern och på den tjänar jag i snitt mellan 10-20k sek i månaden (efter "skatt"). Då detta är en hobby för mig så hade jag nöjt mig med bara ett par hundra dollar i månaden. För övrigt tycker jag att du har en bra inställning till liret!
-
Enoutare har man sett förr, finns dock en badbeat som är värre som ligger på 2+2. Killen var typ NL200 lirare och åkte på en riktig badbeat, pengarna går in på turn och han inser då att han får badbeat jackpot på typ $40k. Tråkigt nog kommer enoutaren på rivern vilket gör att han inte spelar med båda hålkorten, vilket krävdes för jackpotten =)
-
Någon som vet om det finns BJ bord där korträkning lönar sig? Eller kör dom blandare på samtliga bord? Kommer ihåg nån story från gdaily när kortblandaren pajade på highstakesbordet.
-
där är ett badbeat. så nu håller ni käften
-
Eftersom du cashar ut i Euro så måste det alltså vara en b2b site? Kan vara jag som har vart vaken för länge dock...
-
Köpte du den eller fick du den via get21? Känns som Phil Laak har lurat mig för inte fan kom den boken på posten Har väl skickat 5 mail ang. det och alltid fått fördröjningssvar...
-
Vad är deras avgifter? Vad ligger cashout taket på? Vore sweet om du skulle vilja länka här i tråden eller PM. Självklart kommer man lira på siten för att inte få pengarna låsta pga "pengatvätt".
-
verkar inte gå att regga som svensk.
-
mywebATM ser ju lovande ut. Någon som har erfarenhet av dom?
-
ja, varför är glascolan alltid godast? =D Själv gick jag över till cola light för att överleva helt enkelt Senaste månaden har jag pumpat pepsi max. Riktigt bra alternativ till cola faktiskt!
-
Uppskattar svaret! Nu lirar jag ju tyvärr rätt så lågt så kanske är därför jag har klarat denna vpip? 10k händer är nog för liten databas för att kunna ge ett exakt svar, men det ger åtminstone en okey sample liksom. Lirar 6 bord på NL100.
-
Häftigast spelstil vinner Näe men spelade TAG i typ 8 månader och tröttnade på det. Tråkigt att folda så mycket och man får aldrig betalt heller. Tänkte pröva nått nytt. Lirar för övrigt 6 bord. Robster: Lirar du enbart fullring? Isåfall var det en imponerande bb/100 du har fått nu! På grafen har jag 1.5bb/100. Uppdaterar tråden när jag når 50k händer.
