Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. När man spelar SNG så är sets att föredra. På så sätt trillar borden bort i takt med att det blir mer krävande från din sida. Sen handlar det ju om hur många du multitablar. Kör man 25+ så är sets ett måste, kör du 8 så är det rätt värdelöst imo. Då skulle jag fylla på kontinuerligt istället.
  2. Gjorde backup på en databas och fick .mkz är det normalt? Den filen går inte att importera nu. Vad ska man göra? EDIT: Problemet löst. Jag hade sparat backupen i fel namn tydligen. Den var tvungen att heta valfrittnamn_PO_db_bku.mkz
  3. Vad blir rubriken då? Från highstakes till lowstakes? Just kidding =)
  4. Och där kom svaret.
  5. Vad är MZ? Jag tänkte först gissa på nått FPS-lir men sedan såg jag att jaroriteten dök upp och då vänder ju tankarna mot något fotbollslir?
  6. tjejen på din avatar är jävligt snygg
  7. Riktigt kul med en 5CD dagbok! =) Du spelar alltså potlimit? Då kan det här nog bli lärorikt för mig! Spelade mycket FL 5/10 på stars i början på året =) Lycka till!
  8. djens vad har du för bb/100 på respektive nivåer?
  9. Fan vad ångest. Hur lång tid tar en transfer till svenskt konto? Är det någon prisskillnad? (har SEB om det kvittar)
  10. Dom där orkar man bara vika när man är in teh zone...
  11. Ja det är en mysig bonus på NL100. $3.46 i hourly rate om man spelar fullring enligt bonuswhores.com
  12. Kanske dags o lira $1k sittisar på lördagar? =D $1-2 på tor-fre...
  13. 15 inköp är ju mer eller mindre skott, iaf när han lirar nl400+ =) Kommer följa detta! glglgl
  14. Som någon sa tidigare i tråden (kanske var du till och med?) så ville Nebb tydligen försvara sitt ego, men det gör ju du med genom att komma med olika förklaringar till att du faktiskt kunde ha vart en jävligt bra spelare om diverse faktorer hade sett annorlunda ut.
  15. Öppna anteckningar efter varje session och kluddra ner vad du kommer ihåg som måste förändras inför nästkommande session.
  16. Kul att du är tillbaka =) Posta gärna så mkt nl1k händer som möjligt! glglgl
  17. Har i dagarna beställt en ny dator med en 64-bitars AMD Athlon processor och funderar på att beställa hem Win Vista för 64-bit. Är operativsystemet stabilt eller har den några stora barnsjukdommar? Fungerar alla pokerklienter som vanligt eller kan man stöta på problem?
  18. sjukt tråkigt i 99. Men jag skulle vika river om jag inte hade sett sådana crazybluffar från honom tidigare. Eftersom du synar flop med AQ så ska du syna när du väl sätter esset. Han har ju så liten stack. På tal om att hantera badstreak så har jag senaste tiden dragit fram anteckningar efter sessionen och skrivit upp vad jag bör förändra till kommande session, samt vad jag gjorde bra. Det hjälper sjukt mycket imo!
  19. Du sätter alltså honom på air i KK handen? Check/call känns ju varmast här. Tror han bettar TT-QQ åt dig tillräckligt många ggr. Vad gäller din badstreak så verkar du ha bra attityd: "jag vill inte erkänna mig besegrad och ge upp utan jag vill kunna spela mig igenom den". Är själv inne i samma sinnesstämning just nu! =) Kul att skottningen lyckades btw! glglgl
  20. stackbrat: riktigt roligt! =) Myssion: Efter en första anblick såg det ut att vara ett taffligt försök till att öveträffa stackbrat, sen såg jag grafen och insåg det stora! Bästa med grafen är ju helt klart när det går spikrakt uppåt och står "a-game" !!!! =D=D
  21. vad är det för monsterrulle? =) 4 buyin på sidan 1 på neteller sen är det bara slaska!
  22. haha ;D btw dapajn blir inte dina andra dagbokskompisar ledsna när du dumpar dom så här? gl anywayz!
  23. Bumpar lite då jag själv gärna vill ladda ner pga überlagg. Vad kan va fel? Linan flyter och datorn är nyformaterad. Kan man välja något annat progra för visning? EDIT: jag är så äckligt lat men nu streamar jag via windows mediaplayer och det flyter =)
  24. Tänk på det som _EN_ buyin och inget annat.
  25. hajen som jag förstår det så spelar du SNG för att du gillar att växla om? Du kanske skulle gå ner i stakes i SNG eller hitta något annat som omväxling till FL liret? Är inte du rätt vass på MTT? Som ruter sa så skulle även jag vilja se film på FL liret! GL
×
×
  • Skapa nytt...