Var väl nån liknande "tävling" på 2+2 för en vecka sedan där grimstar och durrr o gänget lirade typ 3-4 bord (samma lineup på varje bord, fullsatt) under 10h eller nått. Räcker ju inte med ett bord hajar ni väl =)
Btw säg till om det finns plats i tävlingen! =) Är ingen ipokerfjolla men kul med tävling =)