Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. glöm inte att det är VIP shop etc utöver
  2. baller fo sho
  3. http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=96082&highlight=livb112 var ett tag sen man läste tråden, men har för mig att livb112 glider in efter några sidor och utmanar allt och alla med ungefär samma deal som shahin nu fick.
  4. lol men den ursprungliga tråden på 2+2 handlade väl ej om shahin? som sagt heja shahin
  5. hur räknar man ROI i frirullar? hur många sattar har du spelat ungefär under dessa 3 år? verkar gå jäkligt bra hur som helst
  6. either way sägs det
  7. gdaily vad har du för ITM% på sattar egentligen? Om du har mer statistik så posta gärna!
  8. djens erkänn att den här diskussionen i själva verket borde handla om omaha eller aktier fisk =)
  9. jag försöker räkna på det där ibland med hjälp av PT. Var någon månad sen men då fick jag fram cirka 32% med VIP poäng samt vanliga bonusar. Detta skiftar säkert 10% hit och dit månad till månad. Skit samma vem spelar på party för rakebacken?
  10. det handlar inte om hur, vad eller om han tänker. De flesta fiskar vill ha showdown, se om deras hand fick stå liksom. Så stop-n-go bets foldar jag extremt ofta mot om jag inte har read typ.
  11. jaja men ser man nakna pangbrudar så tar man screenshot ohlol
  12. pics or did not happen etc
  13. tycker man ser sånt här konstant på midstakes när man möter fisk. Stop-n-go bet med typ alla par, många A högt och hyffsat sällan en bluff imo.
  14. lifetime graf vore kul att se
  15. sick graf. spelar du lika mycket när du vinner?
  16. om du checkar flopp så skall du beta turn och checka river såvida du inte har bätt6re reads (small PP eller A hög) och då kan värdebetta tunnare
  17. killen som kommenterar på youtube är ju trasig
  18. för tur handlar enbart om AI luck...
  19. tack!
  20. punkarn har lillklonkat nån MTT
  21. 911 carrera årsmod gammal som har byggts om till 964 (dvs 90-talare) samt fetare motor. Känns som en gocart på vägen =)
  22. 77k SEK och årets sämsta månad so far. Får se hur mycket lira det blir i sommar nu när jag tjackar Porsche i helgen. =)
  23. word
  24. det här kan bli underhållande. sätter ett 6-pack smirnoff på kylning =)
  25. leatherass hade varit stolt ^^
×
×
  • Skapa nytt...