Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. deffen verkar ha funkat bra
  2. det är väl mest troligt att han spelar på samma bord som OP om han nu ser OP's hålkort?
  3. cardrunners och det är inte ens nära
  4. vilka siter erbjuder 200bb PLO?
  5. haha den dä satt du
  6. miljonär snart?
  7. Den där bjornL verkar ha taskig insikt. "Jag har en kompis som spelade fotboll en säsong men tröttnade rejält på det, och han kan inte för sitt liv förstå hur folk orkar stå ut år efter år." Björn allvarligt talat så bryr vi oss inte. Självklart krävs det lite Alpha i blodet för att ha en sådan stark strävan efter utmaningar så att pengar inte längre är huvudargumentet för att spela.
  8. Headshot
  9. $40k bostad? Bungalow i Sibirien eller vadå?
  10. SNG skall spelas på 15" laptop och inget annat noobs =)
  11. Jag tycker att det är ganska uppenbart att OP skulle knulla 25/50. Du har en gåva att ta vara på min vän, se till att du når så höga insatser du bara kan!
  12. när får vi se en graf?
  13. det hade ju vart klart bättre värde om du valt Moneymaker ist =)
  14. Det enda som är ett måste här är väl att du betalar skillnaden utöver den totala maxgränsen som du förlorade. Han visste ju om risken att du skulle förlora, och därför fick du en maxgräns.
  15. brainslicer vad har en sexleksak med det hela att göra?
  16. jag har hört att det är rätt att minraisa höga par UTG i limit.
  17. delvis sant. Faktum kvarstår dock att PTY är bra mycket softare än Stars eller FTP idag, tveklöst.
  18. Om det hade varit så enkelt så tror jag knappast att alla Amerikanska Party Poker grinders som rullade hem $100k/mån skulle välja Stars.
  19. Worst case scenario så har vi ju iaf kvar SvS, för inte fan stänger dom ner sin egen site. Dock livstilt om detta blir verklighet.
  20. Någon som har sett lilholdems videos?
  21. Många duktiga MTT'are på PF nu. kul gl
  22. tungt med kontor =) gg
×
×
  • Skapa nytt...