Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. btw sick att vi har samma regdatum. du är som den bror jag aldrig har haft
  2. har du kulor på b2b? ryktet gick att du lirade nl50HU4rollz så tänkte kan man passa på o matcha in det. även alkobiten. flaskan åker fram ikväll
  3. btw borde det inte gå ganska lätt o kolla upp sorkens CG resultat via pokertableratings?
  4. FYP
  5. ju färre händer bettet gäller ju större edge har 2ez. 75k hands kommer innebära att DN har massor med utrymme att förbättra sig. imo så ja ett par tusen händer med bestämda bordskriterier låter vettigt.
  6. also: CHOOO CHOOO
  7. lol får hoppas på fyllesvammel
  8. resultat från utmaningen so far? gl
  9. hit n run ofc
  10. garanterat levling kolla reg datum och post count ffs. den enda på detta forum som har varit med i gamet en längre tid och kan slänga ur sig sådana kommentarer utan att levla är drroland
  11. jo jag vet att han mer eller mindre gav upp FLT och började slaska NLT. dock omedveten om att han gav sig in i gamet för att "lösa" det. intressant
  12. om ditt antagande att alla pokersiter har bottar samtidigt som dom nekar till det så verkar ju ett sitebyte tämligen meningslöst
  13. det var ett joke då de flesta känner honom som en FL spelare
  14. skulle tippa på att bryce kom fram till 2x ohlol im so smart
  15. heltok besitter overkligt stor db kolla med honom
  16. ahhh couldnt see that one comming då ber jag om ursäkt mega
  17. testa dig fram och bilda egen uppfattning. finns ingen regel som säger att 3x är rätt
  18. förstår inte hur detta skall tolkas annorlunda än jag tidigare gjort, vänligen utveckla
  19. 2 punkters cliffnotes överamitiöst? shit jag var inget ess i skolan men är ganska enkelt att räkna ut vad du var..
  20. det var så jäkla längesen men gör ett försölk: -beachjohan lirade vad man då tyckte var highstakes, 5/10+, vann stort, gav alltid sken av att vara dyngrak och postade super FPS händer. -folk som sade sig ha spelat mot johan påstod att han inte alls var så galen som det framgick i dagboken och man började nu spekulera i huruvida johan satte upp ett spel för gallerian för att få action helt enkelt.
  21. senast vi hade en sån här dagbok var när beachjohan var aktiv. kul upplägg imo =) btw du verkar va rätt inne på viner så¨då kan man ju som den vinfisk man är passa på o ställa en fråga i ämnet: rött och fruktigt gärna exklusivt vin som passar till grillat, och sen en version som lämpar sig till en cigarr (om det nu finns röda viner för det ändamålet?) tack och gl
  22. hur såg målgruppen ut 2003 när alla pokersiter dök upp? Kan inte tänka mig att någon site specialiserade sig på annat än jänkarnas feta plånböcker och drömmar.
  23. det är en amerikansk marknad
  24. nä men titta knullbjörnar
  25. shit vilken mardröm om det plötsligt skulle krävas skatt från tidigare år. Pengarna ligger liksom inte under kudden så att säga. Hur stora SMS lån erbjuds nu för tiden?
×
×
  • Skapa nytt...